// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

رویداد Steep World Tour با تمرکز بر Wingsuit آغاز شد

یوبیسافت اعلام کرد که Steep World Tour با تمرکز روی رویداد جدید Wingsuit از امروز آغاز می‌شود.

مقاله مرتبط

کمپانی یوبیسافت با انتشار ویدیویی جدید از آغاز دوباره رویداد Steep World Tour خبر داد. Steep World Tour نخستین بار به عنوان بخشی از بروزرسانی 1.04 به بازی Steep اضافه شده بود. در تور جهانی Steep بازیکنان در یک رقابت سه مرحله‌ای برای دریافت جایزه و قرارگیری در بالاترین جایگاه رقابت می‌کنند. در این سری از رقابت‌ها که با لباس بال‌دار یا wingsuit انجام می‌گیرد تنها یک برنده برای هر پلتفرم‌ خواهد بود.

در اولین مرحله بازیکنان باید به امتیاز از  پیش تعیین شده در مسیر Razmotte دست پیدا کنند. در دومین مرحله بازیکنان در مسیری آسان‌تر باید سعی کنند تا به میان ۳۲ بازیکن برتر مسیر White Wings راه یابند. آخرین مرحله اما تقابل ۳۲ بازیکن در Sticks and Stone است که باید سعی کنند بهترین عملکرد را برای پیروزی به نمایش بگذارند. مرحله اول از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ آوریل (۲۵ فروردین تا یکم اردیبهشت)‌، مرحله دوم از ۲۱ تا ۲۸ آوریل (یک تا هشت اردیبهشت)‌ و مرحله‌ی نهایی از ۲۸ آوریل تا ۲ می (هشتم تا ۱۲ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

بازی Steep اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. با توجه به اخبار بازی، یوبی سافت از عرضه‌ی این بازی برای نینتندو سوییچ خبر داده است. شما می‌توانید ویدیوی Steep World Tour - Wingsuit را از پایین تماشا و دانلود کنید: 

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده