// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

نقشه جدید بازی Battlefield 1 به زودی عرضه خواهد شد

نقشه‌ی جدید بازی Battlefield 1 به رایگان در دسترس کاربران پرمیوم بازی قرار خواهد گرفت.

اخیرا اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره بازی Battlefield 1 منتشر شده است و در ادامه این اخبار، مشخص شده که بزودی نقشه‌ای جدید برای بخش چند نفره بتلفیلد ۱ عرضه خواهد شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، نام نقشه‌ جدید در نظر گرفته Nivelle Nights است و ظاهرا فقط در دسترس کاربران پرمیوم قرار خواهد گرفت. البته امکان دارد در آینده این نقشه برای کاربران عادی بازی بتلفیلد ۱ نیز عرضه شود ولی هنوز خبری حول این موضوع منتشر نشده است. بر اساس توضیحات نقشه Nivelle Nights که توسط استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، منتشر شده است، در یک محیط جنگی در فرانسه قرار خواهید گرفت و کار تیمی، مهم‌ترین فاکتور برنده شدن شما در طول مبارزات است. همچنین در ادامه گفته شده است که نقشه Nivelle Nights در ماه ژوئن در دسترس قرار می‌گیرد. 

در حالی که تاریکی در حال حکم‌فرمایی بر محیط گل آلود جنگی اطراف Malmaison و Soupir است، سربازان آلمانی و فرانسوی، در حال شارژ کردن باتری‌های خود بوده تا بتوانند هم تیمی‌های خود را پشتیبانی کنند. 

ماه، نور چراغ قوه‌ها و نور حاصل از تیرها و توپ‌ها، آسمان را روشن خواهند کرد و در این میدان باید به سختی در تلاش باشید زیرا دشمن شما برای در اختیار گرفتن هر سانتی‌متر از میدان مبارزه خواهد جنگید. داشتن یک استراتژی جنگی مناسب و کار تیمی، می‌تواند شما را در این نبرد پیروز کند.

اگر جزو اعضای پرمیوم بازی بتفیلد 1 نیستید، می‌توانید با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار سیزن‌پس این بازی را خریداری کرده و به اعضای پرمیوم بتلفیلد ۱ ملحق شوید. قابلیت پرمیوم این بازی به شما اجازه می‌دهد که دسترسی زودهنگام به بسته‌های الحاقی داشته باشید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده