// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

ویدیو جدید بازی Life is Feudal: MMO منتشر شد

استودیو Bitbox با انتشار تریلری جدید از بازی رایگان Life is Feudal: MMO قصد دارد کاربران را با قسمت‌ خرید‌های درون برنامه‌ای آن آشنا کند.

بخش بزرگی از المان‌های بازی Life is Feudal: MMO، ساخته استودیو بیت‌باکس (Bitbox)، به طور رایگان (Free to Play) در دسترس کاربران است. سازندگان اخیرا با سوال‌هایی پیرامون چگونگی دست‌یابی کاربران به بخش‌هایی که به سرویس‌های پریمیوم بازی ختم می‌شود، روبرو شده‌اند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی سازندگان تریلری از پروژه خود منتشر کرده‌اند که کاربران را با محتوایی که قرار است با آن روبرو شوند، آشنا می‌کند.

تریلر منتشر شده به مدت ۶ دقیقه است که در اوایل آن شاهد جزئیات مکانیزم بازی در بخش ساخت، خرید و مجهز شدن به زره‌ها به هستیم. همینطور در این بخش توانستیم به سلاح‌ها و پوسته‌های آن نیز نگاهی بیاندازیم. اسکین‌ها و آیتم‌های ظاهری روی عملکرد شما در بازی تاثیر نخواهد داشت اما برخی از آنها با ظاهر ترسناک می‌تواند ترس در دل حریفان شما بیاندازد.

پس از آن ویدیو به قیمت آیتم‌ها و بخش پریمیوم بازی اشاره‌ می‌کند. در این بخش در مورد قیمت برخی از آیتم‌های صحبت شد که همچنین کاربران می‌توانند با خرید اشتراک Premium Subscription به آنها دست پیدا کنند. به طور مثال آیتم Power Hour به کاربران اجازه می‌دهد که هر ۲۴ ساعت یک‌بار سرعت مهارت کاراکتر آنها را در بازی افزایش دهد. «بیمه مرگ» (Death Insurance) نیز آیتمی دیگر است که کاربران با پرداخت پول می‌توانند از ویژگی آن بهر‌مند شوند. پس از مرگ کاراکتر شما، بازی از مهارت کاراکتر شما کسر می‌کند، از این رو کاربران با داشتن آیتم Death Insurance می‌توانند میزان کسر آن را کاهش دهند.

برای اطلاع از چگونگی خریداری کردن آیتم‌های پولی بازی Life is Feudal: MMO می‌توانید ویدیو جدید را که در انتهای مطلب تعبیه شده است، تماشا و دانلود کنید. همچنین برای جزئیات بیشتر نیز می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی نیز مراجعه کنید.

همینطور چندی پیش شاهد انتشار ویدیوی از سوی سازندگان با نام Night Fall بودیم که اینجا می‌توانید آن را تماشا کنید. بازی Life is Feudal: MMO یک اثر نقش‌ آفرینی آنلاین و جهان باز است که در تاریخ نامشخصی از انتهای سال جاری میلادی برای پی سی منتشر می‌شود.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده