// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدید بازی Life is Feudal: MMO با نام Nightfall

استودیو Bitbox به مناسبت جشن هالووین تریلر ترسناکی از بازی Life is Feudal: MMO با نام Nightfall منتشر کرد که از رویداد‌های آن خبر می‌دهد.

بازی Life is Feudal: MMO، ساخته استودیو بیت‌باکس (Bitbox) در سبک MMORPG، به‌تازگی فاز بتای محدود خود را به اتمام رسانده است و قرار است در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر) نسخه بتای عمومی آن در دسترس طرفداران قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تریلری با حال‌و‌هوای ترسناک از این بازی منتشر کرده‌اند که کاربران را با محتوایی که قرار است با آن روبه‌رو شوند، آشنا می‌کند.

تریلر منتشر شده رویداد‌ی را در بازی Life is Feudal: MMO نشان می‌دهد که گویا با رسیدن شب، سرتاسر سرزمین آن را فرا می‌گیرد. در تریلر منتشر شده شاهد گرگ‌ها و خرس‌هایی هستیم که با توجه به تاریکی تریلر غافل‌گیر کننده نبود، ولی در انتهای ویدیو صحنه‌هایی از قربانی شدن و آداب و رسوم عجیب به تصویر کشیده می‌شود.

هنوز سازندگان از جزئیات رویداد‌های این بازی اطلاعاتی با کاربران در میان نگذاشته‌اند و معلوم نیست که صحنه‌های یاد شده چه چیزی را می‌خواهد نشان دهد، ولی در انتهای ویدیو سازندگان با نوشتن جمله‌ای از کاربران این سوال را می‌پرسند: «آیا می‌توانید تمام طول شب را دوام بیاورید؟»

همانطور که در بالا اشاره شد به‌زودی فاز بتای عمومی بازی Life is Feudal: MMO برگزار می‌شود و کاربران هم‌اکنون می‌توانند برای ثبت‌نام کردن به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنند.

برای اطلاع بیشتر از بازی Life is Feudal: MMO می‌توانید تریلر پیشین آن را در زومجی تماشا کنید و خود را با محتوای آن آشنا کنید.

تریلر جدیدی که سازندگان منتشر کرده‌اند Nightfall نام‌گذاری شده است و در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده