نویسنده: حسین سلیمی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تریلرهای جدید بازی Okami HD منتشر شدند

کمپانی کپکام سه تریلر را برای معرفی شخصیت‌های بازی Okami HD با نام‌های Moegami ،Kasugami و Orochi منتشر کرد.

ما در چند هفته گذشته، خبری از بازی Okami HD برای شما کاربران عزیز زومجی منتشر کردیم که در آن شاهد تصاویر و تریلرهای جدیدی از Okami HD بودید. در این تصاویر و تریلرها مشاهده کردید که دو تن از خدایان قلم‌موی آسمانی (Celestial brush)، تکنیک‌های جدیدی به آماتراسو آموزش می‌دهند. اخیرا هم کمپانی کپکام، تریلر‌های جذاب و جدیدی از سه شخصیت بازی Okami HD منتشر کرده است که در این تریلر‌ها ویژگی‌هایی از این سه شخصیت و صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشته است.

ویدیوی اول موئگامی (Moegami)، یک ققنوس بزرگ با تکنیک Inferno را به شما معرفی‌ می‌کند. Moegami با آموزش تکنیک Inferno به شما اجازه می‌دهد تا یک خط از آتش روی اشیائی که نیاز به حرارت دادن یا سوزاندن‌شان دارید، ترسیم کنید.

Okami HD

در ویدیوی دوم، یک گوسفند با نام کاسوگامی (Kasugami) به شما معرفی می‌شود که با آموزش تکنیک Veil of Mist به شما اجازه می‌دهد تا با ترسیم دو خط، زمان را آهسته کنید.

Okami HD

ویدیوی سوم، به یکی از باس‌های بازی با نام اوروچی (Orochi) اختصاص داده شده است. همانطور که شما در ویدیوی سوم مشاهده می‌کنید در یکی از مراحل بازی باید با اوروچی مبارزه کنید. Orochi یک هیولای عظیم شیطانی است که در غار ماه (Moon Cave) زندگی می‌کند. به گفته Capcom، بازی Okami HD در تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در آمریکا و اروپا منتشر خواهد شد. همچنین نسخه ژاپنی بازی نیز چند روز بعد در تاریخ ۳۰ آذرماه (۲۱ دسامبر) در کشور ژاپن عرضه می‌شود. شما می‌توانید تریلرها و تصاویر انتشار یافته از بازی را در ادامه مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده