نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

تصاویر و تریلر‌های جدیدی از بازی Okami HD منتشر شد

کمپانی کپکام تصاویر و تریلر‌های جدیدی را از بازی Okami HD منتشر کرد.

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی کپکام تصاویر و تریلر‌های جذاب و جدیدی را از بازی Okami HD منتشر ساخته است که گوشه‌ای از گیم پلی بازی را به تصویر می‌کشند.

در این تصاویر جدید شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی هستیم که به لطف کنسول‌های نسل فعلی بسیار زیبا و جذاب بوده و جلوه‌های بصری بازی به لطف آن رنگ و بویی تازه پیدا کرده است. همچنین تعدادی تم زیبا برای بازی Okami HD در نظر گرفته شده است که در فروشگاه پلی استیشن ژاپن قرار خواهد گرفت و هنوز سخنی از انتشار آنها برای سایر مناطق به میان نیامده است. این پایان ماجرا نیست و برای خریداران نسخه فیزیکی بازی نیز جوایزی در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌توان به کارت پستال، پین‌ها و برچسب‌ها اشاره کرد.

شایان ذکر است که تم‌های در نظر گرفته‌شده برای بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و هر یک انیمیشن، موسیقی و جلوه‌های صوتی مخصوص به خود را دارا هستند و تریلر‌های مربط به آنها را می‌توان در منبع خبر مشاهده کرد.

Okami HD

نسخه اصلی بازی Okami در سال ۲۰۰۶ برای پلی استیشن 2 منتشر شد. این بازی توسط استودیو کلاور ساخته شده بود که یکی از استودیو‌های کپکام به شمار می‌رفت و دیگر فعالیتی ندارد. این بازی دو سال بعد برای کنسول Wii نیز منتشر شد و یک نسخه HD از آن هم در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن 3 عرضه شد. این بازی یک دنباله هم با نام Okamiden دارد که در سال ۲۰۱۱ برای نینتندو DS منتشر شد.

بازی Okami HD در تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و نسخه ژاپنی بازی نیز در تاریخ ۳۰ آذرماه (۲۱ دسامبر) در ژاپن عرضه می‌شود. شما می‌توانید تریلر‌های انتشار یافته از بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده