// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Overload: Multiplayer Cars Battle

بازی Overload: Multiplayer Cars Battle با ارائه خودروهای متنوع، نبردهای آنلاین هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد.

زمانی بازی Twisted Metal، نوآوری خلاقانه‌ای در عرصه بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شد. خودروهای تا دندان مسلح و شخصیتی اسرارآمیز که دنیای زیر زمینی را تحت سیطره خود داشت و در نهایت تورنمنتی هیجان‌انگیز که با یک ایمیل جالب با تیتر «‌آیا رانندگی می‌کنی؟» آغاز می‌شد. اما حال سال‌ها از انتشار اولین نسخه Twisted Metal گذشته است و برخلاف آن دوران که پی‌سی و کنسول‌ها حکمران بازار بازی‌های ویدیویی بودند، شاهد افزایش ضریب نفوذ بازی‌های موبایل هستیم. در این مقاله قصد داریم تا بازی مشابهی را با Twisted Metal به نام Overload معرفی کنیم که یک بار دیگر بازیکنان را به نبردهای حماسی خودروها، این‌بار اما در گوشی‌های اندروید و iOS می‌برد.

بازی اندروید Overload Multiplayer Cars Battle

آیتم‌های متنوع موجود در مسابقه و مکانیزم گیم‌پلی خوب Overload، تنها چندی از ویژگی‌های بازی هستند

بازی اندروید و آیفون Overload: Multiplayer Cars Battle با آشنایی شما با E.V.I، دستیار شخصی‌تان آغاز می‌شود، جایی که با فراگیری آموزش‌ها باید اولین نبرد خود را تجربه کنید. در جریان بازی وظیفه‌ی هر یک از بازیکنان از میان برداشتن حریف برای پیروزی در رقابت است. در این مسیر اما مکانیزم گیم‌پلی بازی امکانات متفاوتی را در اختیار شما می‌گذارد که از جمله‌ی آنها می‌توانیم به قابلیت برداشتن دو سلاح به صورت همزمان اشاره کنیم. آیتم‌های موجود در هر یک از مراحل بازی تنوع زیادی دارند و از موشک‌‌ گرفته تا مین یا سپر را شامل می‌شوند. این تنوع در خودروها نیز حفظ شده است و در کنار بخش شخصی‌سازی خودروها، دست بازیکنان در تزئین ماشین جنگی نیز باز است. اما اگر بخواهیم بیشتر از گیم‌پلی بازی صحبت کنیم. با توجه به سرور‌های پایدار Overload، به سرعت شاهد پیوستن بازیکنان از سراسر جهان برای حضور در نبردی هیجان انگیز هستیم. در زمان تجربه بازی با مشکلی مانند قطع ارتباط یا افزایش پینگ تا جایی که مانع بازی شود، روبرو نشدیم که همین موضوع امکان تمرکز روی رقابت را فراهم می‌کند. از سوی دیگر با تجربه کردن چند مسابقه به راحتی با سیستم کنترل مجازی بازی آشنا می‌شوید و می‌توانید به راحتی در زمان نیاز با یک دریفت سریع با حریفان روبرو شوید یا اگر لازم بود با زدن مین، آنها را غافلگیر کنید. گیم‌پلی جذاب بازی، در صورت ادامه پشتیبانی سازندگان، قادر به درگیر کردن بازیکنان بسیاری است.

با پیروزی در هر یک از رقابت‌ها با توجه به عملکرد و تعداد دفعاتی که ماشین جنگی حریف را از بین برده‌اید، امتیاز و لوت‌باکس‌هایی را به دست می‌آورید. لوت‌باکس‌ها بخش اصلی سیستم ارتقاء مهارت و آزادسازی قدرت‌های منحصر به فرد هستند و زمانی که در کنار سیستم سطح‌بندی بازی قرار می‌گیرند، توانایی درگیر کردن بازیکنان را تا مدت‌ها دارند. از سوی دیگر در کنار امکانات متنوع و حضور خودروهای مختلف، امکان تجهیز خودروها با تراشه‌ها نیز در بازی گنجانده شده است. تراشه‌ها خودرو را قدرتمندتر می‌کنند و مدت بقای بازیکنان در میدان نبرد را افزایش می‌دهند. بازیکنان همچنین با استفاده از پول رایج درون بازی قادر به آزادسازی شخصیت‌های جدیدی هستند. هر یک از شخصیت‌ها توانایی منحصر به فردی دارند و با توجه به نیاز و روش بازی کردن‌تان باید شخصیت مورد نیاز را انتخاب کنید. محتوا و جزئیاتی که بازی Overload در اختیار بازیکنان می‌گذارد به اینجا خلاصه نشده و حتی قادر به ارتقاء تراشه‌ها یا افزایش سطح برای جایزه نیز هستید.

بازی اندروید Overload Multiplayer Cars Battle

در زمینه گرافیک و بافت‌ها نیز هرچند نباید فراموش کرد که با یک بازی موبایل روبرو هستیم، اما بازی در مجموع گرافیک و کیفیت خوبی از لحاظ بصری و انفجار‌ها دارد. با این حال، هنوز هم می‌توان گفت که Overload با بازی‌های باکیفیت منتشر شده برای گوشی‌های موبایل فاصله زیادی دارد. هر یک از مسابقات در یکی از سه نقشه بازی و در حالت‌های مختلف مانند گرفتن یک منطقه مشخص یا نابود کردن دشمنان مشابه با Death Match و تیم دث‌ مچ صورت می‌گیرد. بازی در زمینه صداگذاری و موسیقی نیز رضایت بخش است و از نظر صوتی و بصری بازیکنان را راضی نگه می‌دارد. بازی Overload را می‌توان اثر چندنفره‌ی زیبا برای علاقمندان به بازی‌های خودروهای جنگی دانست و با آیتم‌ها و ویژگی‌های متنوعی که ارائه می‌دهد، قادر است تا بازیکنان را درگیر خود کند. وجود سرور‌های پایدار و بازیکنان فعال زیاد،‌ انتظار برای ورود به مسابقه‌ها را کاهش داده است و حداقل در این رابطه نیازی به نگرانی نیست. شما می‌توانید بازی Overload: Multiplayer Cars Battle را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود و تجربه کنید. این بازی در اپ‌استور با نام Overload: Car Battle Online در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Overload: Multiplayer Cars Battle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده