نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

دو نسخه از بازی PUBG برای موبایل معرفی شد

کمپانی تنسنت دو نسخه از بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای موبایل را معرفی کرد.

چندی قبل کمپانی تنسنت و استودیو بلوهول طی یک کنفرانس مشترک اعلام کردند که با همکاری یکدیگر در حال توسعه نسخه موبایل بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هستند و این بازی تنها در کشور چین در دسترس خواهد بود. حال و مطابق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی Tencent دو نسخه بازی موبایل PUBG را معرفی کرد که تنها در چین در دسترس خواهند بود.

اولین بازی به وسیله تیمی استودیو (Timi Studio) در حال ساخت است که بخش جدید نبردهای دریایی در آن وجود دارد و بازی دوم توسط استودیو لایت‌اسپید اند کوانتوم (Lightspeed & Quantum Studio) مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد که شباهت بیشتری به نسخه استاندارد بازی در پی سی دارد. هر دو بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 ساخته می‌شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر‌های این دو بازی را در وب‌سایت‌های مربوطه در اینجا و اینجا مشاهده کنید.

در حال حاضر تاریخ انتشار این بازی‌ها مشخص نیست و نمی‌دانیم که آیا شاهد انتشار آنها در مناطق دیگر نیز خواهیم بود یا خیر. همچنین با توجه به چینی بودن زبان وب‌سایت بازی‌های مذکور اطلاعات بیشتری از این دو در دست نیست و به محض انتشار اطلاعات بیشتر می‌توانید آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یک اثر تیراندازی سوم-شخص و بتل رویال است که هم‌اکنون از طریق سیستم Early Access شبکه استیم برای کاربران پی‌سی در دسترس است و در تاریخ بیست و یکم آذرماه (۱۲ دسامبر) با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران کنسول ایکس‌‌ باکس وان از طریق سرویس Xbox Game Preview منتشر خواهد شد. این بازی تا به امروز توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند؛ به طوری که طبق آخرین آمار منتشر شده، این بازی بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته است.

مدتی قبل استودیو بلوهول از انتشار نقشه‌ی جدیدی برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds خبر داد که هنوز زمان در دسترس قرار گرفتن آن مشخص نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی کاربران قادر به تجربه این نقشه جدید خواهند بود. شما می‌توانید برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده