// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

فروش بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از مرز ۲۲ میلیون نسخه عبور کرد

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds توانسته است بیش از ۲۲ میلیون نسخه در استیم فروش داشته باشد.

نمی‌توان منکر این شد که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌هایی است که چند وقت اخیر در دسترس کاربران استیم قرار گرفته و با اینکه در روزهای دسترسی زودهنگام خود به سر می‌برد، توانسته رکوردهای خوبی را از آن خود کند.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds توانسته است در استیم بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این خبر در حالی است که در اوایل ماه جاری میلادی اعلام شد که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه دست یافته است. به عبارتی ساخته جدید استودیو ‌Bluehole، توانسته است در مدت زمان دو هفته، دو میلیون نسخه فروش داشته باشد و وقتی دقیق‌تر به آمار نگاه کنیم، می‌بینیم که تا تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۵ نوامبر) بازی PlayerUnknown's Battlegrounds توانسته است ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد و هفته‌ی بعد، به فروش بیش از ۲۲ میلیون نسخه دست یافته است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را می‌توان پر مخاطب‌ترین بازی شبکه استیم دانست. در ماه اکتبر میلادی بود که خبری منتشر شد حول اینکه تعداد بازیکنان همزمان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به دو میلیون کاربر رسیده است. همچنین استودیو سازنده در حال حاضر در حال آماده سازی خود برای عرضه رسمی بازی در ماه آینده روی ایکس‌ باکس وان است. همچنین با عرضه رسمی این بازی، یک نقشه صحرایی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که کمپانی انویدیا تصاویری از آن را منتشر کرده است.


منبع Dsogaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده