// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بیشتر موجودی ایکس باکس وان ایکس در گیم استاپ طی ۲۴ ساعت اول فروخته شد

به نظر می‌رسد که فروشگاه آمریکایی گیم‌استاپ تعداد زیادی از کنسول‌ ایکس‌باکس وان ایکس را فقط ۲۴ ساعت پس از عرضه‌اش فروخته است.

با توجه به جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، فروشگاه گیم‌استاپ تقریبا تمام موجودی کنسول ایکس باکس وان ایکس خود را طی ۲۴ ساعت اولیه‌ی عرضه‌ی این کنسول در روز ۷ نوامبر‌ (۱۶ آبان)، فروخته است. طبق گزارش وال‌استریت ژورنال، فروشگاه گیم‌استاپ تعداد ایکس‌باکس وان ایکس فروخته‌شده‌ را، با اینکه عدد بسیار مهمی محسوب می‌شود، مشخص نکرده است.

بیشتر فروشگاه‌ها علاقه‌ای به تمام شدن موجودی خود ندارند. پس به نظر می‌رسد که فروشگاه گیم استاپ تعداد قابل توجهی از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را فروخته باشد؛ با اینکه هنوز چیزی قطعی نیست. تمام شدن موجودی گیم‌استاپ می‌تواند به محبوبیت ایکس‌باکس وان ایکس نیز بین طرفداران بیفزاید؛ چرا که نشان از خریداران زیاد آن دارد. با این حال، گیم‌استاپ به این موضوع واکنش داده و تایید کرده است که به‌زودی، تعداد بیشتری کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را از مایکروسافت دریافت می‌کند. صحبت‌های باب پازون از گیم‌استاپ را در زیر می‌خوانید:

استقبال از ایکس‌باکس وان ایکس بی‌سابقه بوده است! ما بیشتر موجودی خود را فقط طی یک روز فروخته‌ایم. در حال مذاکره با مایکروسافت هستیم تا تعداد بیشتری از قدرتمند‌ترین کنسول جهان دریافت کنیم!

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس دو روز پیش توسط کمپانی مایکروسافت به‌صورت جهانی عرضه شد و بازخورد‌های نسبتا خوبی را از سایت‌های معتبر دنیا دریافت کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده