نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۷

بسته الحاقی جدید بازی موبایل The Elder Scrolls: Legends منتشر شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی موبایل The Elder Scrolls: Legends با نام Return to Clockwork City منتشر شد.

طی جدیدترین اخبار بازی موبایل، پیش‌تر اعلام شده بود که انتشار بسته الحاقی جدید بازی اندروید و بازی آیفون The Elder Scrolls: Legends، ساخته‌ی استودیو دایر ولف دیجیتال (Dire Wolf Digital)، برای ۳۰ نوامبر سال جاری (۹ آذرماه) برنامه‌‌ریزی شده است. حال این بسته‌ی الحاقی با نام Return to Clockwork City به‌صورت رسمی منتشر شده و بازیکن‌ها را بار دیگر به شهر کلاک‌ورک که برای اولین بار در بسته الحاقی Tribunal بازی The Elder Scrolls III مشاهده کردیم، خواهد برد.

شهر کلاک‌ورک (Clockwork) توسط خدایی افسونگر با نام «سوتا سیل» خلق شد، اما بعدها این شهر به مقبره‌ای برای خود او بدل گشت. حال سوال اینجا است که چه اسرار و رموزی با وی مرده‌اند؟ در حال ساخت چه چیزی بوده است؟ خب، شما قرار است جواب تمام این سوالات را پیدا کنید. بسته الحاقی Return to Clockwork City چیزی بالغ بر ۵۵ کارت جدید را به بازی اضافه خواهد کرد و شما می‌توانید با پیشروی موفقیت‌آمیز در ۳۵ مرحله‌ی داستانی آنها را به‌دست آورید. با تکمیل مراحل داستانی روی درجه سختی Master همچنین یک نسخه طراحی هنری از کارت Swims-at-Night را به‌دست خواهید آورد. اگر بسته الحاقی Return to Clockwork City را پیش‌خرید نکرده‌اید، می‌توانید داستان را با گرفتن باندل سه‌گانه یا تنها با یک قسمت آغاز کنید. 

بسته‌ی الحاقی Return to Clockwork City شامل موجودات جدیدی با نام فابریکنتس (Fabricants) نیز می‌شود؛ جانورانی که از گوشت و فلز تشکیل شده‌اند، به‌علاوه‌ی مکانیزم‌های جدید مانند «شکار گنج» و «اسمبل». این بسته الحاقی همچنین تغییرات جالب توجه دیگری را نیز به بازی اضافه می‌کند؛ به‌عنوان مثال موجودات در بازی حالا انواع مختلفی خواهند داشت که عملیات همکاری یا هم‌نیروزایی را رایج‌تر خواهد کرد. علاوه بر موارد اشاره‌شده، انتشار Return to Clockwork City همچنین باگ‌ها و ایرادات موجود در بازی The Elder Scrolls: Legends را رفع خواهد کرد.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Elder Scrolls: Legends


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده