نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls: Legends آذر منتشر می‌شود

بسته الحاقی جدید بازی موبایل The Elder Scrolls: Legends با نام Return to Clockwork در تاریخ ۳۰ نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

بازی اندروید و بازی آیفون The Elder Scrolls: Legends، ساخته‌ی استودیو دایر ولف دیجیتال (Dire Wolf Digital)، به بسط و گسترش خود ادامه می‌دهد و در این راستا، بسته الحاقی داستانی جدیدی با نام Return to Clockwork برای آن منتشر خواهد شد. همانطور که از عنوان DLC نیز می‌توانید حدس بزنید، این بسته الحاقی انواع مختلفی از موجودات مکانیکی و یک زبان محلی را که برای اولین بار در بسته الحاقی Tribunal بازی The Elder Scrolls III معرفی شد به بازی The Elder Scrolls: Legends اضافه می‌کند. شهر کلاک‌ورک (Clockwork) توسط خدایی افسونگر با نام «سوتا سیل» خلق شد، اما بعدها این شهر به مقبره‌ای برای خود او بدل گشت. و حالا سوال اینجا است که چه راز و اسراری در این شهر نهفته است؟ شما به‌عنوان اولین موجود فانی پس از قرن‌ها پا به این شهر خواهید گذاشت و از این‌رو انتظار سورپرایز‌های بزرگی را داشته باشید.

بسته الحاقی Return to Clockwork در تاریخ ۳۰ نوامبر سال جاری (۹ آذرماه) منتشر خواهد شد و بیش از ۵۵ کارت جدید را به بازی اضافه خواهد کرد و بازیکن‌ها می‌توانند از طریق پیشروی در ۳۵ ماموریت داستانی آنها را جمع‌آوری کنند. این کارت‌ها به شما اجازه خواهند داد تا به‌دنبال گنجینه‌های گم‌شده بگردید، ماشین‌های بخار جدید بسازید یا حتی پلیدی‌های مکانیکی را به زندگی بازگردانید. این بسته الحاقی شامل موجودات جدیدی با نام فابریکنتس (Fabricants) نیز می‌شود؛ موجوداتی که از گوشت و فلز تشکیل شده‌اند و بازی کردن با آنها به‌نظر جالب خواهد بود. مکانیک‌های بیشتری نیز در Return to Clockwork مانند «شکار گنج» و «اسمبل» وجود دارند که شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی در مورد آنها را از این لینک مطالعه کنید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده