// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

تاریخ عرضه بازی Exorder با انتشار تریلری مشخص شد

استودیو Fat Dog Games با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی استراتژی و نوبتی Exorder را برای پی سی مشخص کرد.

استودیو‌های سالید9 (Solid9) و فَت داگ (Fat Dog) روی پروژه‌ جدیدی با نام بازی Exorder در حال کار هستند که از بازی‌های استراتژی قدیمی همچون Advance Wars، Ancient Empires و X-Com الهام گرفته است. به گفته سازندگان، پروژه جدید المان‌هایی از بازی‌های یاد شده در خود جای داده است که آن را به سبک منحصر‌به‌فردی تبدیل کرده است.

۱۲ مرحله کمپین در بازی Exorder گنجانده شده است که کاربران با تجربه کردن آنها از داستان بازی که نبرد بین ۳ ملیت را روایت می‌کند، با خبر می‌شوند. بخش تک نفره این بازی به کاربران اجازه می‌دهد که با مکانیک بازی بیشتر آشنا شوند و با کسب مهارت‌های پایه آن به تمرین با ۱۰ قهرمان بازی بپردازند. پس از آن کاربران برای بخش چند نفره بازی که اتفاقات اصلی در آن رخ می‌دهند،‌ آماده می‌شوند.

پس از انتخاب حالت‌های آنلاین یعنی Casual یا Ranked، شما سفر خود را در جدول امتیازات جهانی آغاز می‌کنید و به نبرد‌های این بازی ملحق می‌شوید. بازی Exorder برای عرضه در تاریخی از سه ماه اول سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است و قرار است در دسترس کاربران پی سی قرار بگیرد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی سازندگان این بازی یعنی Fat Dog Games مراجعه کنید یا اینکه نگاهی به صفحه استیم بازی بیندازید. همچنین در ادامه می‌توانید با تماشا کردن جدیدترین تریلر بازی Exorder از محتوا و گیم‌پلی آن با خبر شوید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده