// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

بتا عمومی بسته الحاقی Road to the Olympics بازی Steep آغاز شد

استودیو Ubisoft Annecy تاریخ آغاز بتا عمومی بسته الحاقی Road to the Olympics بازی Steep را از امروز تا تاریخ ۱۳ آذر ماه اعلام کرد.

استودیو Ubisoft Annecy روز گذشته تاریخ آغاز بتا عمومی بسته الحاقی Road to the Olympics بازی Steep را اعلام کرد. طبق خبر منتشر شده، بتا عمومی این بسته الحاقی از امروز ۷ آذر آغاز و تا تاریخ ۱۳ آذر در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قرار خواهد داشت.

در مورد محتویات بتا عمومی بسته الحاقی Road to the Olympics بد نیست بدانید که شامل پنج مسابقه مختلف خواهد بود و علاوه بر این به بازیکنان این امکان را خواهد داد تا به صورت آزادانه نقشه‌های مختلف بازی را تجربه کنند. در بتا عمومی این بسته الحاقی بازیکنان قادر خواهند بود تا دو مسابقه Downhill و Big Air Olympic را در مناطقی از کره جنوبی و سه مسابقه شامل مسابقات اسنوبورد و Wingsuit را در مناطقی از ژاپن تجربه کنند.

همچنین سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که بازیکنانی که بتا عمومی را تجربه کنند و در مسابقات Downhill در جایگاه اول جدول رده بندی قرار بگیرند در قرعه کشی یک بلیط برای سفر به المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ در شهر پیونگ‌ چانگ کشور کره جنوبی شرکت داده می‌شوند. همچنین آنها اعلام کرده‌اند که اطلاعات بیشتری را در مورد این قرعه کشی در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

یوبی‌سافت قبلا اعلام کرده بود که بسته الحاقی Road to the Olympics بازی Steep قرار است یک روز پس از پایان بتا عمومی در تاریخ ۱۴ آذر ماه برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. پیش‌تر کمپانی Ubisoft، ساخت و توسعه بازی Steep برای کنسول نینتندو سوییچ را تایید کرده بود اما فعلا خبری مبنی بر انتشار بسته الحاقی Road to the Olympics این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده