// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

اولین تریلر گیم پلی بسته الحاقی Road to the Olympics بازی Steep

کمپانی Ubisoft اولین تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی جدید بازی Steep یعنی Road to the Olympics را منتشر کرد.

در جریان اخبار بازی پیرامون نمایشگاه E3 2017 خواندیم که کمپانی یوبی‌ سافت بسته الحاقی جدید بازی Steep را با حال‌و‌هوای المپیک معرفی کرد. محتوای جدید که Road to the Olympics نام‌گذاری شد، قرار است ورزش‌ها و حالت‌های مختلفی را به این بازی اضافه کند.

حال سازندگان ویدیوی جدیدی از این بازی منتشر کردند که گیم‌پلی محتوای جدید را نشان می‌دهد. DLC جدید شامل ورزش‌های اسکی آلپاین و اسنوبورد با موانع می‌شود که در کنار ورزش‌های دیگر به بازی اضافه می‌شود. اکسپنشن جدید همچنین مناطق تازه‌ای را در خود جای داده است که شامل ژاپن و کره جنوبی می‌شود.

یکی از موارد قابل توجه در این Expansion، حالت اسکی در رشته دانهیل است. در حال حاضر بازی Steep حالت‌های اسکی آلپاین فری استایل را در خود جای داده است که در آن کاربران به طور آزادانه از دامنه کوه‌ها به سمت پایین اسکی می‌کنند و از تپه‌ها پرش می‌کنند. رشته دانهیل بیشتر جنبه تکنیکی به خود می‌گیرد و کاربران در آن باید مسیر‌هایی را پشت سر بگذارند.

بسته الحاقی Road to the Olympics بازی Steep برای انتشار در تاریخ ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) برنامه‌ریزی شده است و برای کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی محتوای یاد شده را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی Steep در زومجی توانست نمره ۶.۵ را به خود اختصاص دهد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Steep را مطالعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده