نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

رویداد Sobek بازی Assassin’s Creed Origins آغاز شد

کمپانی یوبیسافت اخیرا یک رویداد جدید Trials of the God با نام Sobek در بازی Assassin’s Creed Origins آغاز کرده است.

یکی از محتویاتی که یوبی سافت به مرور زمان برای بازی Assassin’s Creed Origins منتشر می‌کند، رویداد‌های Trials of the Gods هستند که در آن‌ها، بایک باید با یک خدا از خدایان مصری رو‌به‌رو شود. اولین مورد از این رویداد‌ها،‌ با محوریتی خدایی به اسم Anubis بود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، رویداد دیگری این بار با محوریت خدایی به اسم Sobek در بازی آغاز شده است.

Sobek که در اصل شکلی شبیه به یک کروکودیل دارد، نماد و خدای آب و حاصلخیری در مصر باستان بود. دلیل اینکه وی خدای حاصلخیری است، به رود نیل برمی‌گردد که Sobek در آن زندگی می‌کرد و منشا اصلی حاصلخیری مصر هم به شمار می‌رود. این رویداد از امروز آغاز شده و تا تاریخ ۷ آذر هم در دسترس خواهد بود. Ubisoft همچنین تریلر جدیدی نیز با محوریت معرفی Sobek منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

جدید‌ترین نسخه از اسسینز کرید چندی پیش منتشر شد و از زومجی هم نمره ۷ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی Assassin’s Creed Origins به شرح زیر است:

یوبی‌سافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده