نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

محدودیت روزانه بازی Star Wars: Battlefront 2 برای امتیازات بخش آرکید

به تازگی مشخص شده Star Wars Battlefront 2، جدید‌ترین بازی از دنیای محبوب جنگ ستارگان، در بخش آرکید گیمرها را برای کسب اعتبار، به صورت روزانه محدود می‌کند.

به تازگی مشخص شده است که بازی Star Wars Battlefront 2 برای امتیازاتی که در بخش آرکید توسط گیمرها کسب می‌شود، محدودیتی روزانه اعمال کرده است. البته پیشتر نیز از این موضوع با خبر بودیم اما اشاره‌ی توییتری اندرو رینر از گیم‌اینفورمر به این موضوع بهانه‌ای شد تا این بحث نیز مورد توجه بیشتر قرار گرفته و به گناهان بتلفرانت 2 بیفزاید.

این محدودیت باعث می‌شود شما نتوانید برای به دست آوردن اعتبار بیشتر گریند (عملی را پشت سر هم تکرار) کنید. در این وضعیت اگر بازیکن بخواهد امتیازات بیشتری کسب کند ناچار است تا با خرج پول واقعی از لوت‌باکس‌ها استفاده کند. بازی با این محدودیت جلوی پیشرفت را گرفته و به خرج پول واقعی تشویق‌تان می‌کند.

چندی پیش بود که تیم DICE بیانیه‌ای را منتشر کرد که بر اساس آن، این استودیو قصد دارد تا بازی را بر اساس سخنان و انتقادات گیمرها تغییر دهد. نمونه‌ای از این تغییرات را پیشتر نیز با کاهش یافتن بهای لازم برای دریافت قهرمانان بازی دیدیم. باید منتظر ماند و دید آیا واکنش‌های منفی طرفداران نسبت به این محدودیت باعث می‌شود تیم سازنده آن را حذف کند یا خیر.

بازی Star Wars: Battlefront 2 در روز ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) به صورت رسمی عرضه خواهد شد و هم اکنون صرفا از طریق سرویس EA/Origin Access روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی‌سی قابل بازی است. طرفداران بازی در روزهای گذشته نگرانی‌های بسیاری در خصوص عملکرد بازی داشته‌اند چرا که ممکن است الکترونیک آرتز آن را به تجربه‌ای «پول بده تا برنده شوی» تبدیل کرده باشد. سرچشمه‌ی نگرانی‌ها آنجا است که مواردی که در این بازی می‌توانید با پول تهیه شان کنید، در گیم‌پلی تاثیرگذار خواهند بود و اینگونه به نظر می‌رسد که هر کس پول بیشتری خرج کند تجربه‌ی بهتری از بازی خواهد داشت. در هر صورت باید منتظر ماند و دید سازنگان تا چه اندازه حاضرند بازی‌شان را تغییر دهند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده