نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶

کمیکی بر اساس بازی‌های بتمن تل تیل منتشر خواهد شد

«بتمن: گناهان پدر» نام کمیک بوکی است که قرار است در فوریه ۲۰۱۸ بر اساس دنیای بازی‌های بتمن کمپانی تل‌تیل، منتشر شود.

«بتمن: گناهان پدر» (Batman: Sins of the Father) نام کمیک بوکی است که توسط کریستوس گیج (Christos Gage، که روی آثاری چون Buffy the Vampire Slayer: Angel and Faith و سریال تلویزیونی Daredevil کار کرده) نوشته شده و توسط رافائلو لنسو (Raffaelo Ienco، طراح کمیک‌هایی چون Fantastic Four و Black Knight) طراحی شده است. این کمیک قرار است اتفاقات میان فصل اول و دوم بازی‌های بتمن تل تیل را به یکدیگر ربط دهد.

هشدار: در این متن به اسپویلرهایی از بازی Batman: The Telltale Series برخواهید خورد

 

کریستوس گیج در این باره از طریق ایمیلی به وبسایت آی‌جی‌ان گفته:

من عاشق انتخاب‌های بزرگی هستم که اعضای تیم تل‌تیل در بازی‌شان پیش روی بتمن می‌گذارند. او متوجه می‌شود که پدرش در گذشته عضوی از جامعه‌ی خلافکاران بوده و این مسئله بسیار تاثیرگذار است. من از اینکه توانسته‌ام در چنین دنیایی مشارکت داشته باشم و داستانی بر اساس آن بنویسم بسیار خوشحالم و نمی‌توانم تا زمان ارائه‌ی آن به طرفداران صبر کنم. رافائلو قرار است این داستان را روی کاغذ بیاورد و به نظر من سبک و سیاق خاص او شدیدا مناسب این کار است.

لنسو نیز افزود:

از اینکه قرار است به همراه دی‌سی روی شخصیت مهمی چون بتمن کار کنم بسیار هیجان زده‌ام. همچنین کار با نویسنده‌ی فوق‌العاده‌ای چون کریستوس گیج و ویراستاری چون «جیم شدویک» (Jim Chadwick) بسیار هیجان‌انگیز و فوق‌العاده است. نمی‌توانم صبر کنم تا طرفداران آشی را که من و کریستوس برایشان پخته‌ایم بچشند!

وقایع گناهان پدر، در دنیای بازی‌های تل‌تیل رخ می‌دهند و قرار است پلی باشند میان انتهای فصل اول و ابتدای فصل دوم.

این سری قرار است در ابتدا به صورت دیجیتالی عرضه شود، اما پس از مدتی هر دو قسمت از آن به صورت یک مجموعه چاپ خواهد شد. نخستین شماره‌ی دیجیتالی این سری در تاریخ دوازدهم فوریه سال ۲۰۱۸ (۲۳ بهمن) عرضه خواهد شد و پس از آن به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت. نخستین نسخه‌ی چاپ‌شده روی کاغذ نیز در بیست و یکم فوریه (۲ اسفند) منتشر خواهد شد. نسخه‌های چاپی قرار است در مجموع ۶ عدد باشد که هر یک دو قسمت از سری را درون خود جای داده است. توجهتان را به اطلاعات نخستین شماره از سری جلب خواهیم کرد:

Batman: Sins of the Father (شماره‌ی اول)
نویسنده: کریستوس گیج
نقاشی و طراحی کاور: رافائلو لنسو

نوشته‌شده بر اساس سری بازی تحسین شده‌ای از تل‌تیل گیمز. این مجموعه‌ی جدید، ماجراهای رخ داده میان فصل اول و دوم این بازی را روایت می‌کند. شخصی با همکاری عوامل «تیمارستان آرکام» (Arkham Asylum) در زمانی که «توماس وین» (Thomas Wayne) افراد را به اجبار به آنجا می‌فرستاد، اقدام به کشتن مردم می‌کند. در این میان «بروس وین» (Bruce Wayne) متهم می‌شود تا خسارات وارده توسط پدرش را جبران کند. البته طبیعتا بتمن نظر دیگری دارد. اما تحقیقاتش در این زمینه او را به طعمه‌ای برای یک قاتل خطرناک تبدیل می‌کند.


این شماره در بیست و یکم فوریه برای فروش قرار خواهد گرفت.
سی و دو صفحه، بها: ۲.۹۹ دلار آمریکا، درجه سنی T+، ابتدا به صورت دیجیتالی


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده