نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان:‌ صدرنشینی قابل پیش بینی فیفا 18 در هفته دوم انتشار

بازی فیفا 18،‌ در هفته دوم انتشارش توانست دقیقا مانند انتظارات عمل کند و به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی فیفا 18 موفق شد در دومین هفته انتشار خود، دقیقا طبق انتظارات عمل کند و صدرنشین جدول بازی‌های پرفروش انگلستان باقی بماند. در مکان دوم جدول بازی‌های پرفروش این هفته انگلستان، بازی جدید انحصاری مایکروسافت یعنی Forza Motorsport 7 قرار گرفت. دَهُمین قسمت از مجموعه شبیه‌سازی ماشین فورتزا، در اولین هفته انتشار خود، نتوانست رقیبی قدرتمند مانند فیفا 18 را پشت سر بگذارد و به جایگاه دوم رضایت داد.

اما نکته جالب،‌ مکان سوم جدول این هفته است. بازی Forza Horizon 3 از مجموعه فورتزا که سال پیش عرضه شد، این هفته توانست به لطف باندل‌های مخصوص سخت‌افزاری، فروش خوبی داشته باشد و جایگاه سوم هفته گذشته خود را حفظ کند تا به این ترتیب، مکان‌های دوم و سوم این هفته، در اختیار شبیه‌سازهای رانندگی مایکروسافت قرار بگیرند. بازی Destiny 2 که چند هفته‌ای را در صدر سپری کرده بود و از زمان انتشار فیفا، صدرنشینی خود را از دست داده بود، این هفته نیز با سقوطی دو پله‌ای مواجه شد و به جایگاه چهارم رضایت داد. در مکان پنجم جدول این هفته هم، بازی Grand Theft Auto V قرار گرفته است که کماکان به حضور پر قدرت خود در میان دَه بازی پرفروش انگلستان ادامه می‌دهد. جایگاه این بازی نسبت به هفته گذشته، تغییری به خود ندیده است. یکی دیگر از بازی‌هایی که این هفته جایگاهش عوض نشده، بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بود. این بازی، توانست این هفته هم جایگاه شِشُمی خود را حفظ کند.

اما در جایگاه هفتم، با یک تازه‌وارد طرف هستیم. بازی The Lego Ninjago Movie Videogame، این هفته عرضه شد و موفق شد کار خود را در جایگاه هفتم آغاز کند. در جایگاه هشتم نیز، یک بازی انحصاری نینتندو سوییچ مشاهده می‌شود. بازی‌ Mario Kart 8 Deluxe که هفته پیش موفق شد دوباره وارد جدول بازی‌های پرفروش شود، این هفته دو پله صعود کرد و از جایگاه ۱۰، به جایگاه هشتم رسید. در جایگاه نهم جدول این هفته، بازی NBA 2K18 قرار گرفته که سقوط قابل توجهی را تجربه کرد و از جایگاه چهارم، به جایگاه نهم رسید. در جایگاه آخر جدول فروش این هفته انگلستان نیز، بازی Lego Worlds قرار گرفت که نسبت به هفته پیش، یک پله تنزل کرد.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۷ اکتبر (۱۵ مهر) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

FIFA 18

ادامه صدرنشینی
۲-

Forza Motorsport 7

هفته اول انتشار
۳۳

Forza Horizon 3

حفظ جایگاه هفته قبل
۴۲

Destiny 2

-
۵۵

Grand Theft Auto V

حفظ جایگاه هفته قبل
۶۶

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

حفظ جایگاه هفته قبل
۷-

The Lego Ninjago Movie Videogame

هفته اول انتشار

۸۱۰

Mario Kart 8 Deluxe

-
۹۴

NBA 2K18

-
۱۰۹

Lego Worlds

-

نگاهی به برخی بازی‌های تازه منتشر شده این هفته

Forza Motorsport

Forza Motorsport 7

بازی Forza Motorsport 7، توسط استودیو ترن تن ساخته شده است و استودیوهای مایکروسافت، وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است. این بازی، به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه شده است. فورتزا موتوراسپورت ۷، در حقیقت دَهُمین قسمت از مجموعه بازی‌های فورتزا به حساب می‌آید. بیش از ۷۰۰ ماشین مختلف در این قسمت از بازی حضور دارند و مسیرهای بازی نیز در ۳۲ منطقه مختلف قرار گرفته شده‌اند. این بازی، روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم اجرا خواهد شد و ایکس‌باکس‌ وان S و ایکس‌باکس وان معمولی قادر هستند بازی را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده