نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی FIFA 18 در اولین هفته انتشارش به آمار ۱.۶ میلیون کاربر هم‌زمان رسید

الکترونیک آرتز با انتشار یک گزارش، اعلام کرد که بازی FIFA 18 در اولین هفته‌ی پس از انتشارش، به آمار ۱.۶ میلیون کاربر هم‌زمان رسیده است. 

بازی FIFA 18 در تاریخ ۷ مهرماه روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد و بلافاصله توانست بازار بازی‌های ویدئویی را در اختیار بگیرد. شرکت الکترونیک آرتز گزارشی منتشر و اعلام کرده که این بازی در اولین هفته‌ی پس از انتشارش، از تعداد ۱.۶ میلیون کاربر هم‌زمان در تمامی پلتفرم‌ها عبور کرده است. 

الکترونیک آرتز در توئیتی همراه با انتشار آمار، نوشت: «افراد زیادی FIFA 18 بازی می‌کنند». نمی‌توانیم تعداد کاربران هم‌زمان بازی FIFA 18 در اولین هفته‌ی انتشارش را با بازی پیشین این مجموعه یعنی FIFA 17، یا حتی دیگر بازی‌های این مجموعه مقایسه کنیم، چرا که اطلاعات مشابهی از این بازی‌ها منتشر نشده بود. 

هم اکنون بازی FIFA 18، روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در دسترس است. اولین آپدیت این بازی برای پی‌سی مدتی پیش منتشر شد، که باعث ایجاد تغییرات و بهبود‌هایی در عناصر مختلف بازی می‌شود.

بازی FIFA 18 توسط زومجی بررسی شده و نمره‌ی خوب ۸.۵ را دریافت کرده است و افشین پیروزی در این بررسی نوشته:

فیفا 18 بازی بی‌نقصی نیست و مشکلاتی در سیستم دفاعی دارد و گل زدن با سانتر هم در آن بیش از حد راحت شده است. با این حال مواردی مثل حالت داستانی عالی، اتمسفر واقعی ورزشگاه‌ها، وجود تعداد زیادی تیم و لیگ و همچنین گرافیک زیبا و گزارشگر عالی، مواردی هستند که باعث شده‌اند فیفا 18 فوتبال را به شکل زیبایی ارائه کند که خیلی سخت می‌توان آن را دوست نداشت.

شما‌ همچنین می‌توانید بررسی بازی FIFA 18 از دید سایت‌های معتبر دنیا را در زومجی بخوانید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده