// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

محتوای Weird Autumn Edition بازی Night in the Woods معرفی شد

استودیو Infinite Fall با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Night in the Woods به‌زودی میزبان محتوای جدیدی با نام Weird Autumn Edition می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینفینیت فال (Infinite Fall) اعلام کرد که بازی Night in the Woods که در سبک ماجراجویی و داستانی طراحی شده است، به‌زودی میزبان یک محتوای جدید می‌شود.

محتوای جدید که در واقع نسخه Director’s Cut آن محسوب می‌شود با نام Weird Autumn Edition معرفی شد. به نقل از سازندگان نسخه یاد شده محتوای جدید و زیادی را در خود جای داده است. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز منتشر کردند که از اتفاقات عجیب و جدیدی در بازی خبر می‌دهد که گویا داستان قدیمی را در کنار جنایات روایت می‌کند. آپدیت Weird Autumn بازی Night in the Woods به طور رایگان در تاریخ ۲۲ آذر ماه (۱۳ دسامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود.

۲۲ آذر ماه نسخه ایکس‌باکس وان بازی مذکور نیز در دسترس قرار می‌گیرد که آپدیت مذکور نیز ضمیمه آن شده است. به مناسبت این امر، نسخه Longest Night و Lost Constellation که به عنوان بازی‌های مکمل Night in the Woods محسوب می‌شود در تاریخ یاد شده به همراه آپدیت جدید برای کاربران پی سی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران پلی‌استیشن 4 دو محتوای یاد شده را در اولین ماه سال ۲۰۱۸ دریافت خواهند کرد.

در کنار معرفی نسخه Weird Autumn بازی Night in the Woods سازندگان در توییتر خود در مورد پورت شدن بازی روی کنسولی دیگری، نوشتند:

برای خبر دیگری مربوط به راه‌یابی Night in the Woods روی کنسول دیگر با ما همراه باشید. متاسفانه نمی‌توانم اشاره‌ای به نام کنسول کنم ولی می‌دانید در مورد چه کنسولی صحبت می‌کنم.

با توجه به در دسترس بودن نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی، می‌توانیم دو کنسول یاد شده را از فهرست «کنسول‌ دیگر» خط بزنیم. با توجه به این امر می‌توان گفت که کنسول یاد شده مربوط به نینتندو سوییچ می‌شود. باز با این حال کنسول‌ دیگری همانند پلی‌استیشن ویتا نیز قابل توجه است، ولی از آنجا که سازندگان در توییت خود اشاره‌ای به قابل حدس زدن کنسول دیگر کردند احتمال می‌رود که در مورد سوییچ صحبت می‌شود.

بازی Night in the Woods در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد، که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

همچنین در ادامه می توانید تریلر معرفی نسخه Weird Autumn Edition بازی Night in the Woods را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی و نسخه یاد شده با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده