// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل FZ9: Timeshift

در بازی اول شخص FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War، به نبردی با تروریست‌های AS بروید و مانع پیشروی آنها در جهان شوید.

با وجود مجموعه‌های محبوبی مانند مجموعه Modern Combat که با ترکیب دو بخش آنلاین و آفلاین، دست بازیکنان را در انتخاب روش بازی کردن باز می‌گذارند، دیگر بازی‌های اول-شخص در گوشی‌های موبایل نیز محبوبیت‌ زیادی را میان بازیکنان پیدا کرده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم این‌بار به سراغ بازی جدیدی از استودیوی هیکر گیمز (Hiker Games) برویم که در آن با شخصیتی به نام مک همراه می‌شوید تا با کنترل زمان، تروریست‌ها را از بین ببرید.

بازی FZ9: Timeshift

بیش از ۳۰ ماموریت متنوع برای انجام دادن در بازی FZ9 حضور دارد

داستان بازی اندروید و آیفون FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War از جایی آغاز می‌شود که Evelyn Avery، مامور سازمان اطلاعات ایالات متحده برای راهنمایی شما اعلام آمادگی می‌کند و مهم‌ترین نکات را برای مقابله با گروه AS توضیح می‌دهد. در این بازی شخصیت مک قدرتی منحصربه‌فرد را برای کنترل زمان به دست آورده است و در نتیجه او می‌تواند به‌راحتی با ایستادن در یک نقطه مانع حرکت زمان شود. همین قدرت، بزرگ‌ترین دوست شما در جریان مراحل به‌ویژه بخش داستانی خواهد بود و می‌توانید با جاخالی دادن از تیرهای دشمنان، آنها را از بین ببرید. گیم‌پلی بازی برای بازی با تاچ‌اسکرین یا صفحه لمسی بهینه شده است و به‌راحتی می‌توانید با نگه داشتن دکمه هدفگیری خودکار، شرایط را برای از بین بردن دشمنان مهیا کنید. اما بازی FZ9: Timeshift آنقدرها هم که به نظر می‌رسد بازی آسانی نیست. هرچند کنترل زمان در دستان شما قرار دارد و با کمی تیزهوشی می‌توانید به‌راحتی از تیرهای دشمنان دوری کنید، اما هنوز هم در زمانی که در حال حرکت هستید، در برابر حملات دشمنان بی‌دفاع خواهید بود. همین موضوع و هدفگیری دقیق دشمنان باعث شده تا تعادل خوبی را در بخش تک‌نفره شاهد باشیم. با توجه به سیستم مبارزه بازی، تنها با برخورد یک تیر، شخصیت اصلی کشته می‌شود و باید مرحله را دوباره آغاز کنید. این شرایط در زمان حمله شما نیز مشابه است و تنها با یک تیر می‌توانید دشمنان متنوع بازی را از پا در بیاورید.

یکی از نکاتی که از همان ابتدا نظر شما را به خود جلب می‌کند، آسانی کنترل شخصیت اصلی داستان است. این موضوع به‌ویژه در بازی‌های اول-شخص اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند در جریان بازی حداقل از لحاظ کنترل خیال‌تان راحت باشد. FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War همینطور در زمینه سلاح‌ها نیز تنوع زیادی دارد و با کشتن دشمنان، می‌توانید سلاح یا راکت آنها را برای رویارویی با سایر نیروهای AS بردارید. علاوه بر کمپین داستانی، FZ9 حالت‌های دیگری را نیز برای ارائه تجربه‌ای متفاوت در اختیار بازیکنان می‌گذارد. یکی از این حالت‌ها مربوط به بخش PvP یا بازیکن در مقابل بازیکن است که اجازه برگزاری رقابت‌های آنلاین را می‌دهد. اگر به دنبال منابع هستید می‌توانید با ورود به حالت Cycle Missions و تمام کردن ماموریت، منابع ارزشمندی را کسب کنید.

بازی FZ9: Timeshift

اما نقطه‌ی قوت FZ9 در کنار انواع و اقسام‌ حالت‌ها، گرافیک آن است. افکت‌های کشته شدن دشمنان یا کیفیت محیط‌ها برای یک بازی موبایل به‌زیبایی کار شده‌اند و در جریان بازی می‌توانید از تماشای آنها لذت ببرید. بازی همینطور المان‌های نقش آفرینی زیادی دارد که به‌ویژه در زمینه سیستم ارتقاء باید با جمع کردن سکه و تجربه، مهارت‌های جدید را آزاد کنید. اگر به دنبال یک بازی اول-شخص خوش‌ساخت می‌گردید، بازی FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، قادر است تا حسابی شما را درگیر خود کند. با این حال، هنوز هم با توجه به رایگان بودن بازی می‌توانید با انجام خرید‌های درون برنامه‌ سرعت پیشرفت خود را افزایش دهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده