نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

پوشش زنده متنی زومجی از کنفرانس سونی در Paris Games Week؛ امروز ساعت ۱۸:۳۰ (تمام شد)

سونی عصر امروز و در ساعت ۶ و نیم بعد از ظهر، کنفرانس خود را در جریان رویداد هفته بازی‌های پاریس برگزار خواهد کرد که ما نیز این کنفرانس را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

هفته‌ بازی‌های پاریس، طبق معمول هر سال، امسال نیز برگزار می‌شود. این رویداد، به طور رسمی کار خود را از اول نوامبر (دَهم آبان) آغاز می‌کند و سونی امسال تصمیم گرفته که در این رویداد، یک کنفرانس خبری برگزار کند. هنوز هیچ اطلاعی از برنامه‌هایی که سونی برای این کنفرانس در نظر گرفته است، مشخص نیست اما چند وقت پیش این شرکت ژاپنی اعلام کرد که قصد دارد هفت بازی کاملا جدید را برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR در این کنفرانس به نمایش در بیاورد. همچنین می‌دانیم که در مجموع، ۲۱ بازی قرار است در این کنفرانس حضور داشته باشند.

علاوه بر این، بسیاری از طرفداران پلی‌استیشن، انتظار دارند که سونی در رابطه با بازی‌های مورد انتظاری مانند Death Stranding و The Last of Us Part II صحبت کند. انتظارات از سونی در این کنفرانس بسیار بالا است و اگر دوست دارید که پیش از آغاز کنفرانس با انتظارات ما از این کنفرانس آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله چه انتظاراتی از کنفرانس مطبوعاتی سونی در هفته بازی‌های پاریس داریم را مطالعه کنید. 

ما در زومجی، طبق معمول همیشه، این رویداد را به صورت زنده و متنی پوشش خواهیم داد. کنفرانس سونی، امروز در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر آغاز خواهد شد و به محض شروع کنفرانس، ما نیز کنفرانس را به صورت لایوبلاگ پوشش خواهیم داد.

این صفحه به طور خودکار بروز می‌شود. نیاز به رفرش کردن صفحه نیست.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده