// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر جدید بازی Rugby 18 با محوریت ویژگی‌های آن منتشر شد

بازی Rugby 18 که در سبک شبیه ساز ورزش راگبی طراحی شده است، میزبان تریلر جدیدی شد که گیم‌پلی و ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد.

اخیرا استودیو‌های اکو سافتور، بیگ‌بن اینتراکتیو و ماکسیموم گیمز تریلر جدیدی از بازی Rugby 18 منتشر کرد که گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد و کاربران را با مکانیک آن آشنا می‌کند. بازی مذکور در تاریخ ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) برای پلی استیشن 4، پی سی و ایکس‌باکس وان منتشر شد

کاربران در حالی که به طور کامل هدایت توپ راگبی را در بازی در دست می‌گیرند، باید حواسشان به مشخصات و قدرت بازیکنان دیگر نیز باشد. این مشخصات با توجه به فعالیت آنها تغییر پیدا می‌کند و این امر باعث می‌شود که از وضعیت بازیکنان دیگر با خبر شوید. در حین بازی، کاربران با استفاده از قابلیت‌های مختلف همچون جاخالی و دفع کردن، می‌توانند شیوه بازی خود را در آن پیاده کنند. همینطور قابلیت ضربه زدن به توپ نیز در حین بازی قابل اجرا است. در بخش حمله این بازی کاربران می‌توانند توپ را به بازیکنانی که در محدوده خود قرار دارند به جلو یا عقب پاس دهند. در بخش دفاع کردن نیز قابلیت تکل کردن نیز تعبیه شده است.

در ابتدا بازی راگبی کاربران می‌توانند با جمع کردن بازیکنان خود در محدوده توپ، برای دریافت آن به رقابت بپردازند. مکانیک‌های دیگری نیز با جزئیات در این بازی جای گرفته است که در تریلر منتشر شده قابل تماشا است و کاربران را با محتوایی که در بازی Rugby 18 گنجانده شده، آشنا می‌کند. به نقل از سازندگان، کاربران می‌توانند به بخش «تمرینات پویا» ملحق شوند و پیش از وارد شدن به بازی، به تمرینات بپردازند. این بخش برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که برای اولین بار با این ورزش آشنا می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی ورزشی Rugby 18 را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور هم اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را درمورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده