نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

آپدیت 4.01 نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی نینتندو به‌تازگی آپدیت جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کرده است. این آپدیت با شماره 4.01 عرضه شده و تغییرات زیادی به همراه ندارد.

کمپانی نینتندو فقط با گذشت چند روز از عرضه آپدیت بزرگ خود یعنی آپدیت شماره 4، آپدیت جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کرد. البته این بروزرسانی که با شماره 4.01 منتشر شده است، از نظر محتوا به اندازه‌ی آپدیت پیشین این کنسول هیجان‌انگیز نیست.

برخلاف آپدیت پیشین که با تغییرات نسبتا زیادی همراه بود، آپدیت 4.01 تغییرات زیادی ایجاد نخواهد کرد و صرفا با هدف «بهبود ثبات سیستم در راستای بهتر شدن تجربه‌ی کاربران» عرضه شده است. طبق اطلاعات منتشر شده این بروزرسانی یک تغییر به همراه خواهد داشت که این تغییر در راستای رفع مشکل اتصال کابل HDMI و خروجی صدا و تصویر آن در برخی از تلویزیون‌ها اعمال خواهد شد.

بروزرسانی پیشین نینتندو سوییچ که آپدیت شماره 4 نام داشت در هفته گذشته منتشر شد. این بروزرسانی قابلیت ضبط ویدیو‌های سی ثانیه‌ای از گیم‌پلی بازی‌ها را به کنسول اضافه کرد. البته این قابلیت فقط برای بازی‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild ،Arms ،Splatoon 2 و بازی Mario Kart 8 Deluxe در دسترس است. بازی Mario Kart 8 Deluxe اخیرا یک آپدیت در راستای فعال شدن قابلیت فیلم‌برداری از بازی دریافت کرده است. با آپدیت شماره 4 همچنین قابلیت‌های دیگری مانند پشتیبانی از هدست بی‌سیم و پشتیبانی از کنترلر کنسول گیم کیوب به وسیله‌ی آداپتور Wii U به کنسول نینتندو اضافه شدند.

در چند روز اخیر نیز بازی‌های مختلفی برای تمامی کنسول منتشر شده‌اند، اما دارندگان نینتندو سوییچ اشتیاق به‌خصوصی دارند؛ چرا که سوپرماریو با بازی Super Mario Odyssey برای آغاز یک ماجراجویی دیگر به کنسول نینتندو سوییچ قدم گذاشته است. شما می‌توانید بررسی بازی Super Mario Odyssey از دید وبسایت‌های معتبر دنیا را در زومجی بخوانید. همچنین نینتندو به‌تازگی اعلام کرد که بازی Splatoon 2 یک نقشه‌ی جدید دریافت خواهد کرد.


منبع Gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده