// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

نقشه جدیدی به بازی Splatoon 2 اضافه شد

کمپانی نینتندو، نقشه جدیدی با نام Blackbelly Skatepark را برای بازی شوتر و آنلاین خود یعنی Splatoon 2 اضافه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو نقشه جدیدی را به بازی شوتر و رنگارنگ Splatoon 2 اضافه کرده است. نقشه مذکور که Blackbelly Skatepark نام دارد امروز که مصادف می‌شود با ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) به بازی اضافه شده است. نقشه مذکور جزو یکی از پنج نقشه اصلی نسخه اول این بازی یعنی Splatoon به شمار می‌رود و همانطور که از نام آن پیدا است یک پارک اسکیت مانند را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. پارک اسکیت از رمپ‌ها و تپه‌ها تشکیل شده است که در آن کاربران با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. طرح نقشه یاد شده تا حد زیادی همانند نقشه نسخه پیشین این بازی که روی Wii U منتشر شده بود، به بازی اضافه شده است، اما گفتنی است که نقطه آغاز بازیکنان (اسپان) در نقشه کمی دورتر در نظر گرفته شده است که کاربران محیط بیشتری را برای مانور دادن، داشته باشند.

نقشه BlackBelly Skatepark دومین نقشه کلاسیک این بازی محسوب می‌شود که در قالب بسته الحاقی به بازی Splatoon 2 اضافه شده است. نقشه کلاسیک پیشین یعنی Kelp Dome ماه گذشته به این بازی آنلاین و شوتر اضافه شد و در کنار دو نقشه اصلی این بازی یعنی Moray Towers و Port Mackerel قرار گرفت. یکی از نقشه‌های تازه اضافه شده به این بازی Snapper Canal است که اوایل ماه جاری در دسترس طرفداران قرار گرفت. همانند تمامی بسته‌های الحاقی بازی Splatoon 2، نقشه یاد شده به طور رایگان به بازی اضافه می‌شود و تمامی کاربران می‌توانند آن را تجربه کنند.

نینتندو از عرضه بازی تا به امروز هر هفته اسلحه جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند که هفته گذشته شاهد اضافه شده آیتم Range Blaster به این بازی بودیم. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید از نقشه Blackbelly Skatepark را مشاهده کنید.

 بازی Splatoon 2 در بررسی زومجی نمره ۸ را از آن خود کرد که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین آن به صفحه اختصاصی‌اش در زومجی مراجعه کنید.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده