نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Friday The 13th: The Game میزبان حالت جدیدی خواهد شد

استودیو ایلفونیک از حالت جدید Dubbed Paranoia برای بازی ترسناک و چندنفره Friday The 13th: The Game  خبر داد که به زودی در قالب یک به‌روزرسانی رایگان به بازی اضافه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ایلفونیک از حالت جدیدی برای بازی Friday The 13th: The Game  خبر داد که با نام حالت Dubbed Paranoia شناخته می‌شود و به زودی با یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از تاریخ انتشار این آپدیت در دست نیست و حتی نمی‌دانیم که حالت Paranoia چه مواردی را در بر خواهد داشت. استودیو ایلفونیک تنها یک تریلر ترسناک از این حالت منتشر ساخته است که نه تنها پاسخی برای پرسش‌های موجود ارائه نمی‌کند بلکه سوالات بیشتری را به وجود می‌آورد. این تریلر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

مدتی قبل استودیو ایلفونیک بروزرسانی جدیدی را برای بازی Friday The 13th: The Game منتشر کرد که ضمن رفع برخی از مشکلات بازی، محتویات جدیدی نظیر یک نقشه جدید (خانه جارویس)، یک جیسون تازه و یک کانسِلر با نام میچ فلوید را برای آن به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر بازی Friday The 13th: The Game در پلتفرم‌های PS4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و نسخه فیزیکی بازی برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم به‌تازگی منتشر شد. شما می‌توانید این بازی را با پنجاه درصد تخفیف به قیمت ۲۰ دلار در تخفیف‌های هالووین شبکه‌ی استیم خریداری کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده