نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۷

انتشار آپدیت نقشه جدید بازی Friday The 13th: The Game

استودیو ایلفونیک بروزرسانی جدیدی را برای بازی ترسناک Friday The 13th: The Game منتشر کرد که ضمن رفع برخی از مشکلات بازی، محتویات جدیدی را برای آن به ارمغان می‌آورد.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو ایلفونیک بروزرسانی جدیدی را برای بازی Friday The 13th: The Game منتشر کرد که محتویات تازه‌ای نظیر یک نقشه، یک کانسِلر و یک جیسون جدید قابل بازی را به بازی اضافه می‌کند و به رفع برخی از مشکلات و تعدیل گیم‌پلی بازی می‌پردازد.

نقشه‌ و جیسون جدید هر دو از فیلم Friday the 13th: The Final Chapter به بازی راه یافته‌اند و نقشه‌ی جدید بر پایه‌ی خانه جارویس و محوطه اطراف آن طراحی شده است. در این بروزرسانی میچ فلوید به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل انتخاب به بازی اضافه می‌شود که برای آزاد کردن او حداقل به سطح ۲۴ نیاز خواهید داشت و «جیسون ۴» نیز در سطح ۴۴ آزاد خواهد شد.

علاوه بر شخصیت‌های جدید و نقشه، استودیو ایلفونیک تغییرات قابل توجهی را در گیم‌پلی بازی ایجاد کرده است. آب‌وهوای بارانی توسط توسعه‌دهندگان به بازی راه یافته است و از حالا بازیکنان در کلیه‌ی نقشه‌ها شاهد آب‌وهوای بارانی خواهند بود. میزان آسیب‌رسانی Thick Skinned perk در تمامی حالت‌ها کاهش یافته است و اکنون کلیه‌ی کانسِلرها امکان هل دادن یکدیگر را، به منظور جلوگیری از مسدود شدن مسیر، خواهند داشت.

Friday The 13th

در حال حاضر بازی Friday The 13th: The Game در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است و نسخه فیزیکی بازی برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم به‌تازگی منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات کامل بروزرسانی بازی می‌توانید به منبع خبر مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده