نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

مایکروسافت کمپین تبلیغاتی جدیدی برای ایکس باکس وان ایکس راه اندازی کرد

کمپانی مایکروسافت از آغاز به کار کمپین تبلیغاتی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در پایان هفته در ایالات متحده خبر داد و تیزر کوتاهی از تبلیغ تلویزیونی این کمپین منتشر کرد.

زمان زیادی به عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس باقی نمانده است و حال مطابق آخرین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی مایکروسافت از کمپین تبلیغاتی خود برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس خبر داده است که «قدرت واقعی را لمس کن» نام دارد و آخر این هفته در ایالات متحده آغاز به کار خواهد کرد.

کمپین تبلیغاتی مایکروسافت شامل یک تبلیغ تلویزیونی جدید است که در ساعت ۲:۳۰ بامداد یکم آبان‌ماه در کانال رسمی ایکس باکس در یوتیوب قرار خواهد گرفت. این تبلیغ تلویزیونی در جریان پخش قسمت اول فصل هشتم سریال The Walking Dead از شبکه ای ام سی نیز به نمایش درمی‌آید و امکان تماشای آن بین مسابقه سوپر بول ۵۱ میان دو تیم نیوانگلند پتریوتس و آتلانتا فالکونز از شبکه ان بی سی نیز وجود دارد. مایکروسافت تیزر کوتاهی از این تبلیغ تلویزیونی منتشر ساخته است که در ادامه قابل مشاهده است.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

کمپانی مایکروسافت از طریق وب‌سایت ایکس‌باکس وایر در خصوص این کمپین تبلیغاتی گفت:

این کمپین تبلیغاتی برای جلب نظر کلیه‌ی بازیکنان طراحی شده است و احساسات مخاطبین از قبیل ترس، هیجان و اشتیاق را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین می‌توان این کمپین را فراخوانی برای لمس احساسات گیمینگ به روشی تازه دانست که تا به حال تجربه‌ی آن را نداشته‌اید. «قدرت واقعی را لمس کن» نشان می‌دهد که تجربه کردن تنها به مفهوم دیدن چیزی نیست، بلکه به معنای احساس کردن آن نیز خواهد بود.

کمپانی مایکروسافت در این تیزر تبلیغاتی از ایکس‌باکس وان ایکس به‌عنوان قدرتمندترین کنسول جهان یاد می‌کند. این کنسول ۴۰ درصد از کنسول پلی استیشن 4 پرو قدرتمندتر است و بر اساس اعلام مایکروسافت جایگزین ایکس باکس وان اس نخواهد شد و ایکس‌باکس وان اس همچنان در بازار باقی می‌ماند. شایان ذکر است که مدل ارزان قیمت کنسول ایکس‌باکس یعنی ایکس‌باکس وان اس، کنسول اصلی مایکروسافت در بازار خواهد بود و امکان اجرای بازی‌های مشابهی با ایکس‌باکس وان ایکس را فراهم می‌کند.

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ شانزده آبان‌ماه (۷ نوامبر) با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص کمپین تبلیغاتی و تیزر جدید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده