// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳

بازی Overgrowth پس از ۹ سال منتشر شد

استودیو Wolfire Games بازی Overgrowth را پس از ۹ سال توسعه برای پی سی، مک و لینوکس منتشر کرد.

بازی Overgrowth که در آن خرگوش‌ها با استفاده از کونگ‌فو به نبرد با یکدیگر می‌پردازند، بیش از ۹ سال است که روند توسعه خود را می‌گذراند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازنده آن یعنی استودیو ولفایر گیمز (Wolfire Games) اعلام کرد که بالاخره این بازی منتشر شده است و در دسترس طرفداران قرار گرفته است.

بازی Overgrowth امروز که مصادف می‌شود با ۲۴ مهرماه (۱۶ اکتبر) از سیستم Early Access پلتفرم استیم خارج شد و به طور رسمی در فروشگاه آن قرار گرفت. حالت داستانی که در ششمین فاز بتای آن معرفی شد، افکت‌های فیزیک-محور و مادهای مختلف که در انجمن‌های بازی توسعه یافته است،‌ از دیگر محتویات نسخه اصلی این بازی به شمار می‌رود.

بازی Overgrowth به مناسبت عرضه نسخه کامل خود به مدت یک هفته با ۳۰ درصد تخفیف همراه شده است؛ طوری که کاربران می‌توانند به‌جای پرداخت ۳۰ دلار آن را با ۲۱ دلار خریداری کنند. علاوه بر تخفیف یاد شده، در صورت خریداری کردن بازی مذکور در هفت روز آینده، سازندگان بازی Receiver را نیز به طور رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

شما در بازی Overgrowth در نقش یک خرگوش رزمی‌کار ایفای نقش می‌کنید که حاضر است جان خود را برای برادران‌اش قربانی کند. راه‌های مختلفی برای تجربه این بازی در دسترس شما قرار گرفته است؛ طوری که شما می‌توانید در آن در نقش یک نینجای مخفی‌کار یا یک قاتل حاضر شوید. محتوای بازی تنها در پیروز شدن در نبرد‌ها خلاصه نمی‌شود،‌ بلکه کاربران به دنبال راه‌های جدید برای پیاده کردن حرکات خود در بازی می‌گردند.

بازی Overgrowth هم‌اکنون به طور رسمی برای پی سی، مک و لینوکس در دسترس است. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه به وب‌سایت رسمی آن سری بزنید.

در ادامه می‌توانید آخرین ویدیوی منتشر شده از بازی را مشاهده کنید که در آن سازندگان در مورد بهبود‌های بازی صحبت می‌کنند.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده