نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

نقشه و حالت جدید بخش چندنفره بازی Call Of Duty: WW2 رونمایی شد

استودیو اسلج‌همر گیمز از یک نقشه و یک حالت جدید چندنفره برای بازی Call Of Duty: WW2 رونمایی کرد.

زمان زیادی به انتشار بازی Call Of Duty: WW2 باقی نمانده و حال استودیو اسلج همر گیمز، توسعه‌دهنده بازی از محتوای جدیدی رونمایی کرده است که در تاریخ ۱۲ آبان‌ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو اسلج‌همر گیمز از یک نقشه و یک حالت جدید برای بخش چندنفره بازی Call Of Duty: WW2 خبر داد که در زمان انتشار بازی در دسترس خواهند بود. حالت جدید Gridiron نام دارد و با الهام از حالت آپ‌لینک بازی Call of Duty: Advanced Warfare ساخته شده است. این حالت به منظور تطابق با با دهه ۱۹۴۰ و جنگ جهانی دوم تغییراتی داشته است و این بار بازیکنان یک توپ فوتبال چرمی و قدیمی را حمل و تلاش می‌کنند تا امتیاز کسب کنند و در طرف مقابل، تیم حریف سعی می‌کند تا آنها را متوقف سازد.

Call Of Duty: WW2

حالت Gridiron در نقشه جدید بخش چندنفره قابل بازی خواهد بود. این نقشه به لندن زمان جنگ مربوط است و در حال حاضر نام آن مشخص نیست. گرچه به‌تازگی اطلاعات زیادی از طریق نسخه بتای بازی Call Of Duty: WW2 فاش شد و از این طریق می‌دانیم که نام این نقشه London Docks است.

Call Of Duty: WW2

هفته گذشته نیز از نقشه جدیدی با نام Carentan رونمایی شد که اولین بار در نسخه اول مجموعه بازی‌های ندای وظیفه وجود داشت و بر اساس اعلام سازندگان برای Call Of Duty: WWII بازسازی خواهد شد. این نقشه از زمان انتشار بازی در دسترس خواهد بود، ولی تنها دارندگان سیزن پس بازی امکان تجربه کردن آن را خواهند داشت.

بازی Call Of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان‌ماه (سوم نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که سال آینده چه نسخه‌ای از بازی در دسترس قرار می‌گیرد، ولی یک تحلیل‌گر پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار Black Ops 4 خواهیم بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده