نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

از شخصیت دارت ویدر در بازی Star Wars Battlefront 2 رونمایی شد

کمپانی الکترونیک آرتز به‌تازگی ویدیویی جدید با محوریت حضور شخصیت دارت ویدر در بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر کرده است.

شاید اغراق نباشد اگر دارت ویدر را یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های نمادین تاریخ بنامیم. حالا آن‌طور که در جدیدترین اخبار بازی به گوش می‌رسد، کمپانی الکترونیک آرتز با انتشار ویدیویی کوتاه از حضور این شخصیت در قسمت دوم بازی Star Wars Battlefront خبر داده است. به دلیل اهمیت و محبوبیت بالای این کاراکتر و از آن‌جایی که این شخصیت در قسمت اول بازی Star Wars Battlefront نیز حضور داشت، حضور دوباره این شخصیت در بازی Star Wars Battlefront II آن‌قدرها هم دور از انتظار نبوده است. 

در این ویدیوی کوتاه اما صحنه‌هایی از مبارزه دارت ویدر به چشم می‌خورد. دارت ویدر در مبارزات خود کماکان از همان لایت سیبر (شمشیر نوری) معروف خود استفاده کرده و گاهی نیز دشمنانش را با نیروی خود بلند می‌کند و به زمین می‌کوبد. علاوه بر این، دارت ویدر برای نابودی دشمنان توانایی منحصربه‌فرد دیگری به نام Focused Rage نیز دارد که به او قدرت بیش‌تری در مبارزات می‌بخشد.

برای دانلود ویدیو به آپارت مراجعه کنید

متاسفانه این تمام آن چیزی است که تا به این لحظه از حضور شخصیت دارت ویدر در بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شده، اما با نگاهی به همین ویدیوی کوتاه نیز می‌توانیم از عملکرد فوق‌العاده دارت ویدر در بازی لذت ببریم.

همان‌طور که در اخبار بازی Star Wars Battlefront 2 مشاهده کردید، بتای بخش چندنفره این بازی برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند در تاریخ ۱۲ مهرماه در دسترس قرار گرفت و پس از آن نیز در تاریخ ۱۴ همین ماه، تجربه این نسخه برای عموم آزاد شد. چندی پیش نیز معلوم شد که نسخه بتای بازی تا روز چهارشنبه، یعنی ۱۹ مهرماه تمدید شده است و به این ترتیب کسانی که تا به حال موفق به تجربه این بازی نشده بودند، فرصتی دوباره به‌دست آوردند.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده