نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بتای عمومی بازی Star Wars Battlefront 2 در دسترس قرار گرفت

کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس نسخه بتای عمومی بازی Star Wars Battlefront 2 را برای کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر کردند.

دیگر زمان زیادی به انتشار بازی Star Wars Battlefront 2 باقی نمانده است و حال مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس طبق اعلام قبلی، نسخه بتای عمومی بازی Star Wars Battlefront II را برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر کردند.

بتای عمومی بازی از ۱۴ مهرماه (۶ اکتبر) کار خود را آغاز کرده است و تا ۱۷ مهرماه (۹ اکتبر) در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است که امکان تجربه‌ی این نسخه‌ی محدود از دو روز قبل برای پیش‌خریدکنندگان بازی فراهم شده است.

پیش از این، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده بود که کاربران بتای عمومی می‌توانند حالت Galactic Assault را در نقشه Naboo تجربه کنند. در این حالت بازیکنان در دو تیم ۴۰ نفره در خیابان‌های Theed به مبارزه خواهند پرداخت و در ارتش Separatistها یا در نقش Republicها به ایفای نقش می‌پردازند.

کاربران در این نسخه‌ی محدود به چهار کلاس مختلف، قهرمان‌های جنگ ستارگان و وسایل نقلیه‌ی متفاوت دسترسی خواهند داشت. امکان تجربه‌ی حالت جدید Starfighter Assault نیز در این نسخه فراهم شده است که در آن به نبرد در محیط‌های سه‌گانه‌ی اصلی خواهید پرداخت و سفینه‌های فضایی بزرگی را کنترل خواهید کرد.

پیشرفت حاصل در نسخه بتای بازی Star Wars Battlefront 2 به نسخه نهایی بازی منتقل نخواهد شد که معمولا بتای بازی‌های الکترونیک آرتز و بسیاری از ناشران دیگر به همین صورت است. الکترونیک آرتز در خصوص اتخاذ این تصمیم اذعان داشت:

می‌خواهیم همه بازیکنان هنگام عرضه بازی در یک سطح باشند؛ چه در بتای بازی شرکت کرده باشند، چه نکرده باشند. بنابراین ما پیشرفت همه بازیکنان را پس از بتا ریست می‌کنیم.

از دیگر اخبار مربوط به بازی Star Wars Battlefront II می‌توان به اعلام سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی کامپیوتر اشاره کرد. همچنین الکترونیک آرتز تریلرهای جدیدی را با محوریت داستان و نقشه‌های بازی منتشر ساخته است که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده