نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

نینتندو در نمایشگاه بازی پاریس امسال حضور نخواهد داشت

کمپانی ژاپنی نینتندو اعلام کرد که امسال در نمایشگاه Paris Games Week حضور نخواهد داشت.

نمایشگاه بازی پاریس از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ اکتبر (۶ الی ۱۰ آبان) در پاریس برگزار خواهد شد. تا به حال می‌دانیم که سونی در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت و امروز مشخص شد که دیگر شرکت ژاپنی یعنی Nintendo نیز در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت. نینتندو این خبر را با انتشار یک بیانیه اعلام کرد. در متن این بیانیه چنین آمده است:

هر سال نینتندو به دنبال پیدا کردن راه‌ها و روش‌های مختلفی است تا بتواند این فرصت را برای طرفداران خود فراهم کند که بتوانند بازی‌های این شرکت را تجربه کنند. امسال نینتندو تصمیم گرفته است تا در نمایشگاه بازی‌های پاریس شرکت نکند زیرا این نمایشگاه در برنامه‌های سالیانه ما جای ندارد.

با انتشار این بیانیه، بسیاری از افراد حدس زدند که این اقدام به معنی این است که نینتندو قصد ندارد در ماه اکتبر میلادی، از کنسول جدید و مرموز خود یعنی نینتندو NX رونمایی کند اما تعدادی دیگر نیز اعتقاد دارند که این تصمیم نینتندو به این دلیل است که آنها می‌خواهند در این بازه زمانی از کنسول جدید خود رونمایی کند. پیش از این شایعه‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه نینتندو از کنسول جدید خود در جریان یک پخش زنده Nintendo Direct رونمایی خواهد کرد.

هر چه که هست، باید به زودی منتظر رونمایی از نینتندو NX باشیم زیرا نینتندو برنامه دارد که کنسول جدید خود را اوایل سال آینده میلادی روانه بازار کند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده