// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

پیش خرید اولین سری از بازی های Play Anywhere برروی فروشگاه ویندوز آغاز شد

طبق اعلام مایکروسافت کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی ویندوز 10 اکنون می‌توانند ۳ بازی آینده خدمات Xbox Play Anywhere را از طریق فروشگاه ویندوز پیش‌خرید کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت رسما از آغاز پیش فروش بازی‌های Xbox Play Anywhere برروی ویندوز استور خبر داده است. برپایه خدمات Xbox Play Anywhere بازیکنان با خریداری نسخه دیجیتالی هر یک از بازی‌های پشتیبانی شده، می‌توانند بدون پرداخت مبلغ اضافه بازی را برروی هر دو پلتفرم ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان اجرا و تجربه کنند. قابلیت فوق به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های ذخیره، افزودنی‌ها (add-on) و اچیومنت‌های کسب شده میان هر دو پلتفرم را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

برای شروع از امروز نسخه رایانه‌های شخصی هر سه بازی Forza Horizon 3 ،Gears of War 4 و ReCore برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است. Recore، اولین بازی Xbox Play Anywhere است که در هفته آینده و در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در اروپا منتشر می‌شود. در ادامه شاهد انتشار Forza Horizon 2 در ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) برای خریداران Ultimate Edition و از ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) برای سایر بازیکنان خواهیم بود.

 دیگر بازی اعلام شده Gears of War 4 است که اکنون از طریق ویندوز 10 پیش فروش می‌شود. این بازی در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) به صورت جهانی عرضه می‌شود. در کنار پشتیبانی از Xbox Play Anywhere، خدمات فوق قابلیت بازی-مشترک (cross-play) در حالت کمپین، Horde و Co-op Versus را در کنار خرید مشترک‌ (cross-buy) برای افزودنی‌ها برروی هر دو نسخه ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان ارائه می‌دهد.

بازی‌های دیگر برای خدمات «Windows 10 with Xbox Play Anywhere» که در آینده منتشر می‌شوند به شرح زیر است:


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده