// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

سرمایه گذاری ۵ میلیون دلاری HTC در استودیوی واقعیت مجازی Steel Wool

HTC از سرمایه گذاری ۵ میلیون دلاری در استودیوی Steel Wool و معرفی بازی Mars Odyssey در استیم می‌گوید. برای اطلاع از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

استودیو واقعیت مجازی Stell Wool، که از اعضای سابق Pixar، LucasFilm و Talltale Games تشکیل شده است، اعلام کرد که بودجه ۵ میلیون دلاری از HTC دریافت کرده است. استیل وول از این بودجه برای توسعه بازی، شبیه سازی و تجربیات داستانی واقعیت مجازی خود استفاده خواهد کرد. شرکت اچ‌تی‌سی یکی از بر‌جسته‌ترین شرکتهای فعال در زمینه واقعیت مجازی است. ناظران بازار پیش‌بینی می‌کنند که عینک‌های واقعیت مجازی تا سال ۱۳۹۹ درآمدی بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار را به دست بیاورند، ولی این در صورتی است که مصرف کنندگان به بهترین کیفیت در بازی، فیلم یا تجربه‌های دیگر دسترسی پیدا کنند.

اولین بازی این استودیو Quar: Battle for gate 18 است که فروردین ماه با عرضه هدست HTC Vive منتشر شده است. شبیه ساز Mars Odysse نام پروژه بعدی استودیوی استیل وول است که امروز، ۱۹ شهریور در Steam منتشر می‌شود، ماموریت بازیکنان تعمیر رباط کاوشگر ناسا در سیاره مریخ است.

Cher Wang، مدیر عامل اچ‌تی‌سی، در گفتگو با GamesBeat گفت:

تیم استودیو استیل وول از کاربران خلاق و پراستعداد تشکیل شده که توانایی خود را در تولید محتوای هدست‌های واقعیت مجازی ثابت کرده است. با نگاهی به Mars Odysse و دیگر پروژه‌های در حال توسعه استیل وول متوجه می‌شوید که این استودیو بازی‌های واقعیت مجازی را با داستان سرایی قوی و تعادل شگفت انگیز بصری با خود به آینده می‌برد.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده