نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

ساخت یک بازی کوچک با ترکیب Mario و No Man's Sky

استودیو ASMB Games، با ترکیب دو بازی ماریو و No Man's Sky، یک بازی بسیار جالب و کوچک ساخته است. برای اطلاع از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی No Man's Sky مدتی پیش منتشر شد و با نظرات ضد و نقیضی بین طرفداران و منتقدین مواجه شد. در این بازی، شما می‌توانید به سیاره‌های مختلف بروید و در تمام این سیارات منحصر بفرد به گشت و گذار بپردازید و موارد مختلفی از جمله گونه‌های جدید حیات را کشف کنید. حال یک استودیو به نام ASMB Games، با ترکیب این بازی و لوله‌کش محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی، یعنی Mario، یک بازی با نام No Mario's Sky ساخته است. 

این بازی در طول ۷۲ ساعت ساخته شده و در آن شما کنترل ماریو را برعهده دارید و می‌توانید با سوار شدن بر یک سفینه، به دیگر سیارات بازی سفر کنید. تمام این سیارات، با الهام از بازی‌های قدیمی ماریو ساخته شده‌اند. اولین مرحله بازی، به طور آشکار مرحله اول از دنیای اول اولین بازی ماریو را بازسازی کرده است و شما می‌توانید با سوار شدن بر سفینه خود، به دیگر سیارات مسافرت کنید. در این سیارات جدید، شما با شمایل جدیدی از دشمنان همیشگی و معروف ماریو روبه‌رو می‌شوید. 

بازی No Mario's Sky برای رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز، مک و لینوکس ساخته شده است و شما می‌توانید آن را از وب‌سایت itch.io دانلود کنید. باید این نکته را نیز ذکر کنیم که به احتمال بسیار زیاد، این بازی به زودی از سوی نینتندو حذف خواهد شد. پیش از این دو بازی Pokemon Uranium و Metroid 2 Remake که توسط طرفداران ساخته شده بودند، حذف شدند. بازی Pokemon Uranium توسط سازنده به دلیل احترام گذاشتن به حقوق Nintendo از روی اینترنت برداشته شد و بازی Metroid 2 Remake را وکلای نینتندو به دلیل رعایت نکردن حقوق کپی‌رایت حذف کردند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده