نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تایید حضور یکی دیگر از شخصیت های Crash Bandicoot در Skylanders Imaginators [گیمزکام 2016]

در جریان نمایشگاه E3 مشخص شد که شخصیت محبوب Crash، در بازی Skylanders Imaginators حضور دارد. حال حضور یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب Crash در این بازی در نمایشگاه گیمزکام 2016 تایید شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان نمایشگاه گیمزکام آلمان که هم‌اکنون در حال برگزاری است، اکتیویژن اعلام کرد که یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب مجموعه Crash، در بازی Skylanders Imaginators حضور خواهد داشت. این شخصیت دکتر نئو کورتکس، دشمن همیشگی کرش بندیکوت، خواهد بود. Dr Neo Cortex در Skylanders Imaginators به صورت یک شخصیت قابل بازی حضور خواهد داشت.

علاوه بر اعلام این خبر، Activision افزود که یک مرحله جدید به نام Thumpin Wumpa Islands نیز در بازی وجود خواهد داشت. این مرحله با الهام از بازی‌های اولیه کرش ساخته شده است. این مرحله حتی دارای جعبه‌های TNT معروف این سری، میو‌ه‌های وامپا و دیگر موارد الهام گرفته شده از مجموعه محبوب کرش نیز خواهد بود. این مرحله برای کسانی در دسترس خواهد بود که نسخه ریمستر Crash Bandicoot بازی را برروی پلی‌استیشن 3 و یا پلی‌استیشن 4 خریداری کنند.

جن اونیل، رئیس استودیو ویکاریوس ویژن، درباره این مرحله گفت:

ما برای طراحی این مرحله، سعی کردیم بهترین بخش‌های بازی Skylanders را با بهترین بخش‌های بازی Crash ادغام کنیم تا بتوانیم یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای طرفداران بسازیم. من مطمئن هستم که بازیکنان از این مرحله لذت خواهند بود زیرا ما به خوبی سنت بازی‌های کرش را در این مرحله پر از جعبه‌های TNT، پیاده‌سازی کرده‌ایم. برای طرفداران قدیمی این مجموعه، تجربه این مرحله به مانند رفتن به دنیای قدیم Crash اما در رزولوشن 1080p خواهد بود.

بازی Skylanders Imaginators در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و Wii U منتشر خواهد شد با این حال شخصیت‌های دنیای Crash فقط در نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 بازی حضور خواهند داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده