// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۸

اسامی کشورهای بخش چند نفره Battlefield 1 مشخص شد [E3 2016]

یکی از بازی‌های داغ و پر سر و صدای نمایشگاه E3 2016 بدون شک Battlefield 1، شاهکار کمپانی دایس و الکترونیک آرتز است. در جدیدترین اخبار این بازی نیز لیست فکشن‌های قابل بازی در بخش چند‌نفره‌ی آن مشخص شده که نام فرانسه و روسیه در آن دیده نمی‌شود! با زومجی همراه باشید.

کمپانی محبوب DICE در جدیدترین اقدام خود لیست فکشن‌های قابل بازی در بخش چند‌نفره‌ی بازی Battlefield 1 را در حساب توییتر با همین نام منتشر کرده که در نگاه اول کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط دایس، این لیست در کمال تعجب شامل کشورهای روسیه و فرانسه نیست و بازیکنان در بخش چندنفره‌ تنها می‌توانند از بین کشور‌های انگلستان، آلمان، ایتالیا، امپراطوری اتریش-مجارستان، امپراطوری عثمانی و ایالات متحده‌ی آمریکا، یکی را انتخاب و به بازی بپردازند.

بخش عجیب این لیست که همان نبود کشورهای روسیه و فرانسه است، تعجب بسیاری را در بر داشته چون که این دو کشور نقش‌های بسیار حیاتی در روند جنگ جهانی اول داشته‌اند و بطور مثال کشور آمریکا نقش زیاد پر رنگی در این نبرد جهانی نداشته و تنها در سال آخر جنگ، یعنی ۱۹۱۷ وارد این درگیری شده است. همچنین در آغاز جنگ گروه‌های درگیر شامل فرانسه، انگلستان، روسیه و صربستان در یک سمت و آلمان و امپراطوری اتریش-مجارستان در سمت دیگر قرار داشته‌اند. جای سوال دارد که دایس چطور توانسته این دو کشور را در این بازی جای ندهد!

پیش‌تر و در جریان کنفرانس EA Play، اخبار بسیاری از این بازی توسط زومجی به سمع و نظر شما رسید. از جمله‌ی آنها می‌توان به تریلر گیم‌پلی بخش چندنفره‌ی بازی، تریلر نمایش نبردهای زرهی و هوایی و همچنین خبر امکان دسترسی زودتر برای کاربران ایکس‌باکس وان در اجرای این بازی، اشاره کرد.

نظر شما در مورد حذف شدن این دو کشور چیست؟

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: GamePur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده