// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹

نسخه کالکتور Titanfall 2 Vanguard Edition با ماکت کلاهخود رونمایی شد [E3 2016]

ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertaiment) رسما از نسخه‌ ویژه بازی Titanfall 2 با نام Vanguard Edition رونمایی کرد. این استودیو بامداد دوشنبه در جریان کنفرانس EA Play به میزبانی الکترونیک آرتز از تاریخ انتشار این بازی رونمایی کرده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بامداد امروز ۲۴ خرداد، ریسپاون اینترتینمنت با پخش دو تریلر زیبا از بخش داستانی تک‌نفره و چندنفره بازی تایتان‌فال ۲ (Titanfall 2)، رسما از انتشار این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۷ آبان ۱۳۹۵) خبر داده بود. اکنون این استودیو از نسخه کالکتور ویژه‌ای شامل یک ماکت کلاه‌خود با قیمت ۲۵۰ دلار رونمایی کرده است.

کلاه‌خود خلبان با مقیاسی در ابعاد واقعی به همراه باتری برای روشن شدن چراغ آبی رنگ زیبا تولید شده است. این کلاه‌خود همچنین دارای پایه قابل تنظیم و سیستم ARC ریل تاکتیکی است. از جمله لوازم جانبی این کلاه‌خود می‌توان به نورافکن تاکتیکی و همچنین نشان لیزر با رنگ قابل تغییر قرمز/آبی برای هدف‌گیری اشاره کرد که هر دو با باتری قابل استفاده خواهند بود. توسعه‌دهندگان به شکلی لوازم جانبی فوق را طراحی کرده‌اند که علاقمندان به راحتی قادر به نصب آنها برروی ARC ریل موجود برروی کلاه‌خود باشند.

در کنار کلاه‌خود، نسخه ویژه ونگارد با چند آیتم دیگر مانند پلاک جنگی ۸ گیگابایتی منتشر می‌شود. با توجه به وب‌سایت آمازون و تصویر منتشر شده پایین، یکی از پلاک‌های جنگی دارای یک فلش ۸ گیگابایتی  با نام جک کوپرخواهد بود. سربند ویژه Vanguard و همچنین دفترچه ماجراجویی تمام آلومینیومی به همراه دفترچه و قلم از دیگر آیتم‌های موجود در Vanguard Edition هستند. این نسخه از بازی به همراه نسخه دیلوکس (Deluxe Edition) بازی Titanfall 2 منتشر خواهد شد.

با توجه به وب‌سایت آمازون، Vanguard Edition با قیمت ۲۴۹/۹۹ دلار در روز انتشار رسمی بازی، عرضه می‌شود. الکترونیک آرتز همچنین دو نسخه دیگر از بازی را با قیمتی نازل یکی نسخه دیلوکس با قیمت ۷۹/۹۹ دلار و دیگری استاندارد با قیمت ۵۹/۹۹ دلار منتشر می‌کنند.

در خبری هم راستا به گزارش وب‌سایت Irish Examiner، در مجموع ۲ نسخه کالکتور از Titanfall 2 با نام‌های استاندارد و اوبر (Uber) منتشر خواهد شد که می‌توانید محتوای آن را از پایین مشاهده کنید. نسخه استاندارد دارای یک مجسمه نیم‌تنه از خلبان، دستبندو همچنین چند تصویر هنری است:

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده