نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

رشد ۶۵ درصدی مخاطبان مراسم The Game Awards 2016 نسبت به سال گذشته

مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی امسال را ۳.۸ میلیون نفر به صورت زنده تماشا کردند.

جمعه گذشته مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی برگزار شد و در این مراسم، بازی‌های برتر سال مشخص شدند. حال مشخص شده که این مراسم را در حدود ۳ میلیون و هشتصد هزار نفر به صورت زنده تماشا کردند که نسبت به ۲ میلیون و سیصد هزار نفر سال گذشته، مخاطبین این مراسم با رشدی ۶۵ درصدی مواجه شده است. در سال ۲۰۱۴ نیز تنها تعداد یک میلیون و نهصد هزار نفر این مراسم را تماشا کردند. جف کیلی در مصاحبه با وب‌سایت پالی‌گان در اینباره گفت:

رشد مخاطبین داخلی و خارجی مراسم The Game Awards 2016 بسیار دلگرم کننده بود. هدف ما این است که این مراسم را در دسترس تمام گیمرها قرار دهیم و هر سال در حال نزدیک‌تر شدن به این هدف هستیم. علاقه‌ای که به خصوص در مخاطبین چینی وجود داشت، برای ما بسیار هیجان‌انگیز بود.

یکی از دلایل این رشد ۶۵ درصدی، استریم زنده مراسم برای اولین بار در کشور چین با کمک سرویس تن‌سنت بود. بنا به گزارش اعلام شده از سوی برگزار کنندگان مراسم، یک میلیون نفر از مخاطبین مراسم امسال از کشور چین بودند.

در مدت زمان ۲ ساعت و نیمه مراسم، هشتگ The Game Awards به هشتگ شماره یک توییتر در دنیا تبدیل شد. همچنین مشخص شد که Live Stoy رسمی مراسم در اسنپ‌چپ نیز در ۲۴ ساعت آغازین توسط ۵ میلیون نفر دیده شد. 

در انتها آمارهای مربوط به این مراسم ارائه شد که ویدیوهایی از بخش‌های مختلف این مراسم بیش از ۱۵ میلیون بار در توییتر، یوتیوب و فیسبوک دیده شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده