نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ انتشار فصل دوم و قسمت ویژه کریسمس سریال Sense8 اعلام شد

شبکه نت‌فلیکس سرانجام تاریخ انتشار فصل دوم و قسمت ویژه کریسمس سریال Sense8 را تایید و اعلام کرد.

سال گذشته، فصل اول سریال Sense8 از شبکه نت‌فلیکس منتشر شد، حال این شبکه به طور رسمی تاریخ انتشار فصل دوم و قسمت ویژه کریسمس این سریال را اعلام کرد. قسمت ویژه کریسمس سریال Sense8 که زمان آن حدود دو ساعت خواهد بود، در تاریخ ۲۳ دسامبر (۳ دی) از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش خواهد شد. داستان این قسمت مستقل در مورد هشت شخصیت اصلی سریال است که در این قسمت آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه با اتصالی بهتر به یکدیگر، محرمانه‌ترین رازهای هر یک را متوجه بشوند. 

علاوه بر این، نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Sense8 در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. داستان فصل دوم پس از پایان فصل اول جریان دارد که شخصیت‌های اصلی به شکل جسمی و ذهنی همدیگر را ملاقات می‌کنند، این در حالی است که آن‌ها همچنان به زمزمه‌ها و نجواهای یکدیگر گوش می‌دهند. اعضای این گروه در فصل دوم تلاش می‌کنند تا راهی پیدا کنند که بتوانند کنار یکدیگر زندگی کنند تا یکدیگر را درک و از هم محافظت کنند.

امل امین، بائه دونا، جامی کلایتون، تینا دسای، تاپنس میدلتون، مکس ریملت، میگل آنخل سیلوستره و برایان جی اسمیت هشت شخصیت سریال Sense8 هستند که در فصل دوم این سریال باز خواهند گشت. ساخت فصل دوم این سریال در تابستان سال گذشته تایید شد و نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم این سریال در ۱۰ قسمت ساخته و منتشر خواهد شد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده