نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

نت فلیکس در سال ۲۰۱۷ سریال‌های تولیدی‌اش را به دو برابر افزایش می‌دهد

شرکت نت فلیکس قصد دارد در سال ۲۰۱۷ سریال‌های تولیدی‌اش را دو برابر کند و تعداد برنامه‌های واقع‌نمای خود را به عدد ۲۰ برساند.

تد ساراندوس، مدیر بخش محتوایی نت‌فلیکس به تازگی اعلام کرد که این سرویس استریم سریال‌های تلویزیونی، تعداد برنامه‌های تولیدی خود در سال جدید میلادی را به دو برابر افزایش خواهد داد. به گزارش وبسایت Variety، ساراندوس طی کنفرانسی که روز دوشنبه در شهر نیویورک برگزار شد گفت که نت‌فلیکس قصد دارد میزان برنامه‌های تولیدی خود را تا پایان سال ۲۰۱۷ به ۱۰۰۰ ساعت برساند و به عنوان یک هدف بلند مدت، تلاش می‌کند تا حداقل نیمی از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در اختیار مخاطبانش می‌گذارد تولیدی باشند.

نت‌فلیکس در حال حاضر ۳۰ سریال تولیدی دارد که برخی از آنها مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارند و تعدادی نیز آماده استریم هستند. ساراندوس در صحبت‌هایش گفت که این کمپانی قصد دارد به سریال‌های واقع‌نما نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد. سریال‌های واقع‌نما آن دسته از برنامه‌های مستندگونه تلویزیونی هستند که بدون سناریوی از پیش تعیین شده و یا بازیگران حرفه‌ای ساخته می‌شوند و معمولا به صورت زنده به موضوعات حقیقی می‌پردازند. در حال حاضر یکی از همین برنامه‌ها به تهیه‌کنندگی سیلوستر استالونه (بازیگر مشهور فیلم‌های راکی) و دیو بروم (تهیه‌کننده سریال The Biggest Loser) برای نت‌فلیکس در دست ساخت است. ساراندوس همچنین به این نکته اشاره کرد که نت‌فلیکس به برنامه‌های واقع‌نما به عنوان راهی برای گسترش مخاطبانش در سطح دنیا نگاه می‌کند.

ساراندوس در صحبت‌هایش به موفقیت Stranger Things به عنوان اولین سریال ساخته شده در استودیوهای داخلی نت‌فلیکس اشاره کرد، اما اظهار داشت که این کمپانی قصد تولید سریال‌های بیشتر در استودیوهای داخلی را ندارد و در عوض به دنبال خرید حق نشر سریال‌هایی است که توسط استودیوی‌های دیگر ساخته می‌شوند. در واقع نت‌فلیکس ترجیح می‌دهد تنها وظیفه تهیه‌کنندگی و انتشار سریال‌ها را به عهده بگیرد و ساخت آنها را به دیگران واگذار کند.

نت‌فلیکس سال آینده میلادی سریال‌هایی نظیر The Defenders و The Punisher و Iron Fist و همچنین فصل دوم Stranger Things را منتشر خواهد کرد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده