نویسنده: میثم سبحانی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

با خرید بسته الحاقی Call Of Duty: Infinity War از سربازان بازگشته از جنگ حمایت کنید

درآمد حاصل از بسته الحاقی جدید Infinity Warfare به کهنه‌سربازان آمریکایی و بازنشستگان نظامی این کشور تعلق می‌گیرد.

کمپانی اکتیویژن، کمپین جدیدی را برای سازمان غیرانتفاعی و عام‌المنفعه‌اش، Call of Duty Endowment، آغاز کرده است که به جمع‌آوری پول برای کمک به بازنشستگان نظامی و پیدا کردن شغل برای آن‌ها، پس از پایان یافتن خدمت‌شان در ارتش می‌پردازد. کمپانی اکتیویژن همان‌طور که در گذشته نیز از این دست کارها انجام داده است، در اقدامی جدید، بسته شخصی‌سازی شده جدیدی به نام Call of Duty Endowment Courage را برای بازی جدیدش منتشر کرده است که تمام درآمد حاصل از فروش آن صرف انجام امور خیریه خواهد شد.

این بسته شخصی‌سازی شده جدید شامل رنگ‌بندی‌ تازه‌ای برای اسلحه‌ها (به منظور استتار بیشتر آن‌ها با محیط)، لوازم و اضافات جدیدی (شامل ابزار جدید برای زیباسازی سلاح‌ها)، است که با یک نشان نظامی زیبا (برای استفاده در قسمت مشخصات گیمر) و یک شکلک نشانه‌روی جدید (برای بهبود تجربه شما در هنگام استفاده از دوربین تفنگ) که رنگ‌بندی آن‌ها با الگوی به کار رفته در کل بسته همخوانی زیبایی دارد، همراه شده است. علاوه بر موارد فوق، تصویر متحرک جدیدی برای استفاده به عنوان پس‌زمینه صفحه مشخصات گیمر نیز، در این بسته تعبیه شده است.

این دی‌ال‌سی که به قیمت پنج دلار به فروش می‌رسد و هم‌اکنون برای هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است، از طریق فروشگاه‌های رسمی این دو پلتفرم قابل خرید است. در ادامه می‌توانید عکسی از این بسته به همراه متعلقات آن را تماشا کنید.

Call-of-Duty-Infinity -Warfare--Endowment-courage-dlc-

استودیو اینفینیتی وارد، توسعه‌دهنده بازی Call of Duty Infinity Warfare برای اعلام انتشار این بسته شخصی‌سازی شده جدید، نمایش زنده‌ای را از طریق کانال رسمی این استودیو در وب‌سایت توییچ، در روز جمعه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۵، برگزار کرد. اعضای استودیو دخیل در ساخت بازی، صداپیشگان بازی و مهمانان ویژه دعوت شده به این مراسم، در این پخش زنده حضور یافتند.

سازمان غیرانتفاعی و عام‌المنفعه Call of Duty Endowment که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است، تا کنون برای بیش از هزاران نفر از بازنشستگان نظامی که از خدمت مرخص شده‌اند، کار ایجاد کرده است.

دیو استول، رئیس استودیو اینفینیتی وارد در بیانیه‌ای اعلام کرد:

استودیو اینفینیتی وارد از شراکت با سازمان C.O.D.E به منظور حمایت از سربازان برگشته از جنگ و یافتن شغلی مناسب برای آن‌ها، فوق‌العاده هیجان‌زده است. ما تمام عشق، علاقه و انرژی‌مان را برای ساخت بسته شخصی‌سازی شده فوق‌العاده جذاب C.O.D.E Courage گذاشته‌ایم. این بسته فرصت‌های بیشتری را نسبت به قبل در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند مهر و محبت خود را نسبت به بازنشستگان نظامی و کهنه‌سرباز بازگشته از جنگ نشان دهند. با خرید این بسته کاربران می‌توانند اشتیاق و تمایل خود را برای کمک به تعداد بیشتری از این افراد، به منظور بازگشت به بازار کار و سروسامان دادن به زندگی شخصی خود پس از بازگشت از جنگ به خانه، به دیگران نشان دهند.

دن گلدن‌برگ، مدیر اجرایی سازمان Call of Duty Endowment در ادامه اضافه کرد:

در هنگام گذار از دوران خدمت در ارتش به زندگی معمولی، اشتغال نقشی مهم و حیاتی در تامین ثبات و آرامش فرد دارد. اینفینیتی وارد، تری‌آرک، سونی و مایکروسافت همچنان به نقش کلیدی‌شان در این امر خیر ادامه خواهند داد و همان‌طور که می‌دانید بدون حس مسئولیت پذیری و سخاوت آن‌ها، انجام این برنامه امکان‌پذیر نبود. ما از آن‌ها به دلیل حمایت‌های پیوسته‌شان از این طرح سپاس‌گذاریم.

ضمنا، لازم به ذکر است که هفتم دسامبر امسال، هفتاد و پنجمین سالگرد حمله هوایی کشور ژاپن به بندر پرل هاربر آمریکا بود.

نظر شما درباره دی‌ال‌سی جدید بازی Call of Duty و عمل خیرخواهانه کمپانی اکتیویژن چیست؟ چنانچه این دی‌ال‌سی را خریداری کرده‌اید، لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده