نویسنده: یونس بهرامی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

به‌‌زودی بروزرسانی جدید No Man's Sky برای پی‌سی منتشر می‌شود

به‌روزرسانی تازه‌ای برای No Man's Sky در نظر گرفته شده است که تعداد زیادی از مشکلات و باگ‌های نسخه‌ی پی‌سی این بازی را رفع می‌کند. 

به دنبال انتشار به‌روزرسانی هفته‌ی پیش بازی No Man's Sky که با اسم به‌روزرسانی «بنیادین» شناخته می‌شد و قابلیت‌های زیادی به بازی اضافه می‌کرد، به‌روزرسانی جدید دیگری برای این بازی منتشر خواهد شد که برخی از باگ‌های این بازی را در پلتفرم پی‌سی رفع می‌کند. با توجه به پستی که در صفحه‌ی استیم بازی ارسال شد، این به‌روزرسانی برای کسانی است که با باگ‌هایی مواجه شده‌اند که مانع پیشرفت‌شان در بازی شده است. 

باگی در بازی وجود دارد که نمی‌توانید در آن با برخی از NPCها گفت‌وگو را آغاز کنید که در نتیجه مانع شروع یک مأموریت یا پیشروی در آن می‌شود. همچنین در باگ دیگری، آیتم‌های موجود در Exosuit به‌طرز عجیبی به سفینه‌ی کاربر انتقال داده می‌شود. خوشبختانه، در این به‌روزرسانی جدید دیگر شاهد چنین باگ‌هایی نیستیم.

این به‌روزرسانی علاوه بر این‌که تعدادی از باگ‌های قبلی بازی را رفع می‌کند، قرار است که ویژگی‌های تازه‌ای نیز به بازی بیافزاید که شامل یک سیستم اطلاع‌رسانی (نوتیفیکیشن) می‌شود. این اطلاع‌رسانی زمانی ظاهر می‌شود که کاربر را در مقابل نصب شدن یا استفاده از هرگونه مُد پشتیبانی نشده، آگاه کند و همین‌طور سبب پشتیبانی بهتر از کیبوردهای Azerty می‌شود. علاوه بر این موارد، می‌توانید بلوپرینت‌هایی که قبلاً صاحب آن بودید را دوباره به‌دست آورید.

در حالی که مشکلات ذکر شده برای کسانی که می‌خواهند بازی را آغاز کنند دیگر به‌‌وجود نمی‌آید، اما کاربرهایی که دچار مشکل منتقل شدن آیتم‌هایشان به سفینه شده‌اند باید تا آمدن به‌روزرسانی بعدی جهت حل این مشکلات صبر کنند.

 تاریخ عرضه‌ی این به‌روزرسانی جدید بازی مشخص نیست و تنها گفته شده است «به‌زودی» منتشر می‌شود. می‌توانید فهرست تمامی کارایی‌های این به‌روزرسانی را در زیر مشاهده کنید:

  • در پی انتشار برخی از گزارش‌ها، تعدادی از کاربرها گزارش کرده‌اند که پس از نصب مدهای پشتیبانی نشده در تجربه‌شان از بازی مشکلاتی به‌وجود آمده است؛ به همین منظور، ما یک سیستم اطلاع‌رسانی در بازی قرار داده‌ایم که وقتی متوجه این مدها شود، در صفحه‌ی بارگذاری بازی هشداری به کاربر داده می‌شود. با زدن یک کلیک یا فشردن یک دکمه می‌توانید صفحه‌ی هشدار را ببندید.
  • قابلیت چینش دوباره‌ی دستورات منوی ساخت‌وساز و منوی سریع جهت پشتیبانی از کیبوردهای Azerty.
  • حل مشکلی که در آن در برخی از موارد نادر، نمی‌توانستید دیالوگ مربوطه‌ی یک NPC جهت شروع یک مأموریت را انتخاب کنید. 
  • رفع باگی که در آن آیتم‌های مرکزی موجود در Exosuit به سفینه‌ی کاربر انتقال داده می‌شد. توجه: این یک فیکس پیشگیرانه‌ است و کسانی که در حال حاضر دچار این مشکل شده‌اند، مشکلشان حل نخواهد شد. بااین‌حال، ما مشغول کار روی این موضوع هستیم و این مشکل را در به‌روزرسانی بعدی رفع خواهیم کرد. 
  • با توجه به بازخوردها، هنگام به‌دست آوردن فناوری‌ای که قبلاً آن را یاد گرفته‌اید، پیامی در بازی جهت آگاهی کاربر ظاهر می‌شود.
  • حل مشکل کرش‌های نادر بازی. (اگر بعد از به‌روزرسانی همچنان بازی شما کرش شد، این موضوع را گزارش کنید).
  • اجرای بازی از طریق فایل exe. دیگر خطای استیم نمی‌دهد. 

به‌روزرسانی عظیم No Man's Sky که سه روز پیش منتشر شد، سه حالت جدید به بازی اضافه کرد (معمولی، خلاق و بقا). همچنین در این به‌روزرسانی قابلیت ساخت پایگاه افزوده شد که کاربر با استفاده از منابعی که جمع کرده است می‌تواند نسبت به ساخت آن اقدام کند. موجودات فضایی نیز می‌توانند به‌عنوان خدمه‌های پایگاه استخدام شوند. علاوه بر این موارد، می‌توانید به وسیله‌ی پایگاه‌های فضایی به مقر و خانه‌ی اصلی خود تلپورت کنید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده