نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

در صورت تصاحب یوبیسافت توسط ویوندی این شرکت هرگز مانند قبل نخواهد بود

آن بلاندل، نایب رئیس بخش عملیاتی یوبیسافت به تصاحب کامل این شرکت توسط ویوندی خوشبین نیست.

به نظر می‌رسد احتمال این که کمپانی ویوندی، یوبیسافت را به صورت کامل تصاحب کند، چندان دور از ذهن نباشد. حال نایب رئیس بخش عملیاتی Ubisoft، در اینباره اظهار نظر کرده است و گفته که اگر این اتفاق رخ دهد، یوبیسافت دیگر هرگز مانند قبل نخواهد شد. وی چندی پیش مصاحبه‌ای با وب‌سایت پی‌سی‌ گیمز اِن انجام داد و در آن اعلام کرد که استقلال یوبیسافت باعث شده که این شرکت موفق شود:

دلیل موفقیت یوبیسافت، فقط مستقل بودن آن بوده است. من بیش از ۲۰ سال است که در این شرکت مشغول به فعالیت هستم و مطمئن هستم که اگر شما ما را از مستقل بودنمان جدا کنید و کاری کنید که ما دیگر ریسک نکنیم و بازی‌های جدیدی توسعه ندهیم، باعث خواهد شد که دیگر مانند قبل نباشیم. حداقل برای من همه چیز فرق خواهد کرد.

من می‌دانم چیزی که باعث شده ما برای ۳۰ سال موفق باشیم، استقلال و خودمختاریمان است.

وی در ادامه اعلام کرد که همین استقلال باعث شده که یوبیسافت جرات کند بازی‌های متنوعی بسازد:  

بعضی مواقع، ما ریسک‌های بزرگی انجام می‌دهد. به طور مثال بازی The Crew یک ریسک بسیار بزرگ بود. Child of Light و Valiant Hearts نیز در زمره همین تجربیات قرار می‌گیرند.

مدتی است که شایعه تصاحب یوبیسافت توسط ویوندی رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است زیرا چندی پیش بود که ویوندی سهام خود را در این شرکت افزایش داد. یوبیسافت نیز سعی کرد که با خرید سهام بیشتری، استقلال خود را حفظ کند. ایو گیلمو، مدیر عامل یوبیسافت، چندی پیش اعلام کرده بود که در صورت تصاحب یوبیسافت توسط ویوندی، در این شرکت مدیرعامل باقی نخواهد ماند.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده