// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

مدیر عامل انویدیا: نینتندو سوییچ قدرت اجرای بازی های مولتی پلتفرم را دارد

مدیرعامل انویدیا در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده نینتندو سوییچ براحتی می‌تواند بازی‌های مولتی پلتفرم را اجرا کند.

با وجود معماری کنسول نینتندو سوییچ، بنظر می‌رسد این کنسول براحتی می‌تواند بازی‌های چند پلتفرمه را اجرا کند. در جدیدترین گفت و گوی جن سون هوانگ، مدیرعامل انویدیا، وی با اعتماد بنفس کامل اعلام کرده که بازی‌های چند پلتفرمه براحتی بر روی نینتندو سوییچ پورت شده و این کنسول می‌تواند این بازی‌ها را براحتی اجرا کند.

قطعا این اتفاق یک خبر خوشحال کننده برای هواداران نینتندو و سایر مخاطبان به‌حساب می‌آید. از آن‌جایی که کنسول نینتندو Wii U بدلیل سخت افزار ضعیفی که داشت قادر به اجرای بازی‌های چند پلتفرمه نبود، حال نینتندو سوییچ که یک کنسول هیبریدی است، می‌تواند این دسته از بازی‌ها را اجرا کند. جن سون هوانگ در این باره می‌گوید:

این روزها گرافیک بازی‌ها پیشرفت کرده است و یکی از دلایلی که باعث پیشرفت بازی‌ها شده است، وجود پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس و همچنین نینتندو سوییچ است. معماری بکار گرفته شده در همه پلتفرم‌ها تقریبا مشترک است زیرا همه‌ی آن‌ها از پردازنده‌های گرافیکی مدرن استفاده کرده‌اند. همچنین نوع برنامه‌نویسی و قابلیت‌هایی که در اختیار دارند تقریبا یکی است.

از این رو توسعه دهندگان براحتی می‌توانند با دست‌کاری کردن کدهای بازی و جابجایی مقادیر در نظر گرفته شده، بازی‌ها را براحتی پورت کنند.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده