// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸

یک منبع داخلی خبر از ساخت نسخه جدید Splatoon برای نینتندو NX می دهد

یک منبع داخلی اعلام کرده که یکی از استودیوهای نینتندو در حال کار بر روی بازی جدیدی که احتمال دارد نسخه بعدی Splatoon باشد.

طبق جدیدترین اخبار و شایعات حول کنسول نینتندو NX، یکی از منابع داخلی صنعت بازی‌های ویدیویی بنام امیلی راجرز در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرده که یکی از استودیو‌های ژاپن کمپانی نینتندو، ناشر بازی Splatoon، در حال ساخت یک بازی دیوانه‌وار، عجیب و غریب و هیجان انگیز است. همچنین در ادامه صحبت‌های خود در توئیتر اعلام کرده که به احتمال زیاد این بازی نسخه جدید بازی تحسین شده Splatoon باشد.

امیلی راجرز در گذشته اعلام کرده بود که به احتمال زیاد در اواخر ماه اکتبر میلادی کنسول نینتندو NX به احتمال زیاد معرفی خواهد شد و با این‌حال تقریبا وارد هفته آخر ماه اکتبر میلادی شده‌ایم و هنوز خبری از این بابت منتشر نشده است. البته وی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که احتمال دارد علاقه‌مندان به کنسول نینتندو NX می‌بایست زمان بیشتری را معرفی شدن این کنسول منتظر بمانند. با این حال امیلی هنوز امیدوار است که در اواخر هفته آینده، اخباری جدی حول این کنسول از سوی نینتندو منتشر شود.

همچنین هفته‌ی پیش بود که وب‌سایت GamesBulletinUK در خبری ادعا کرد که کنسول جدید نینتندو با قیمت پایه‌ی ۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود و یک باندل ویژه‌ی ۳۹۹ دلاری هم دارد؛ باندلی که محتویات آن هنوز مشخص نیست. اخیراً هم وب‌سایت فرانسوی گیم‌بلاگ به‌نوعی خانگی-قابل‌حمل بودن کنسول را تأیید کرده و از نزدیک بودن خروجی گرافیکی پلی‌استیشن 4 و نینتندو NX (البته در حالت قابل‌حمل کنسول، با رزولوشن نهایتاً 900p) صحبت کرده است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده