نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

شخصیت D.Va از بازی Overwatch گوینده StarCraft 2 می‌شود

شخصیت D.Va، که در بازی Overwatch یک استارکرفت‌باز حرفه‌ای است، قرار است به جمع گویندگان StarCraft 2 اضافه شود!

کمپانی بلیزارد در Overwatch، مانند دیگر ساخته‌های‌اش، دقت فراوانی را صرف شخصیت‌پردازی کرده تا کرکترهای این بازی از بابت بیوگرافی و ویژگی‌های خاص‌شان کم و کسری نداشته باشند. اکنون قرار شده تا یکی از شخصیت‌های اورواچ سَری به استارکرفت 2، دیگر بازی بلیزارد، بزند و در آنجا در جایگاه یک صداپیشه ایفای نقش کند!

بلیزارد به‌تازگی بسته‌ای را برای StarCraft II معرفی کرده که شخصیت دی.وا (D.Va) را به‌عنوان یک گوینده (Announcer) به این بازی اضافه می‌کند. اگر از طرفداران اورواچ باشید حتماً می‌دانید که دی.وا یک استارکرفت‌باز حرفه‌ای بوده که در سن ۱۶ سالگی به بازیکن شماره یک دنیا تبدیل شده؛ ولی در پی اتفاقاتی، موقتاً از دنیای گیم کناره‌گیری کرده و هدایت یک مکا (ربات جنگجو) را بر عهده گرفته است. در این میان، به‌گفته‌ی بلیزارد ما می‌توانیم به‌لطف «تجریبات» این شخصیت، از «پشتیبانی» او در حین بازی کردن استارکرفت 2 برخوردار شویم.

بسته‌ی معرفی‌شده علاوه بر آنکه صدای دی.وا را به استارکرفت 2 می‌آورد، تصویری از چهره‌ی او را هم به دست طرفداران‌اش می‌رساند. هر دوی این آیتم‌ها را می‌توان با شرکت کردن در این دوره از نمایشگاه بلیزکان (BlizzCon) به دست آورد. کسانی هم که با خریداری Virtual Ticket این مراسم را از طریق اینترنت دنبال کنند، از این موارد بهره‌مند می‌شوند. در این میان، پرتره‌ی دی.وا تنها به دست این دو گروه می‌رسد؛ اما گویندگی با صدای او را می‌توان «در آینده» خریداری و به بازی اضافه کرد. در حال حاضر تعدادی از جمله‌های دی.وا در وب‌سایت بتل نت قرار گرفته؛ اما آن‌طور که پیدا است، بسیاری از طرفداران بلیزارد از اجرای گوینده‌ی جدید رضایت ندارند.

D.Va طی هفته‌های آینده با انتشار بروزرسانی ۳.۷ استارکرفت 2 همراه ۶ شخصیت دیگر (Abathur ،Raynor ،Artanis ،Kerrigan ،Swann و Alarak) به جمع گویندگان بازی می‌پیوندد که البته به‌جز دی.وا (که شرایط خاص خودش را دارد)، همه‌ی آن‌ها به‌عنوان جایزه در نظر گرفته شده‌اند. پوسته‌های جدید و امکانات سفارشی‌سازی بیشتر هم قرار است با این بروزرسانی در دسترس بازیکنان قرار بگیرند.

این دوره از بلیزکان در روزهای ۴ و ۵ نوامبر (۱۴ و ۱۵ آبان) برگزار می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده