// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

جزئیات رویداد هالووین بازی Overwatch منتشر شد

استودیو بلیزارد در جریان یک خبر پوشش‌های جدید و سایر ویژگی‌های رویداد هالووین Overwatch را منتشر کرد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی استودیو بلیزارد، ناشر و سازنده بازی Overwatch، یک رویداد بسیار جالب بنام Overwatch Halloween Terror برای این بازی در نظر گرفته شده است. در این رویداد بازیکنان می‌توانند در محیط‌های شهری که به‌سبک هالووین تزئین شده‌اند به بازی کردن پرداخته و آیتم‌های مخصوص هالووین را بدست بیاورند. همچنین یک حالت PVE جدید بنام Brawl: Junkenstein's Revenge نیز برای بازی تعبیه شده است.

در این حالت مشارکتی بازیکنان با Zomnicها (زامبی‌های ربات مانند) روبرو شده و می‌بایست آن‌ها را از بین ببرند. همچنین ویژگی جالب دیگری که برای این بخش کمپین مانند در نظر گرفته شده، حضور قهرمان‌های بازی در پوشش‌های هالووین بوده که می‌بایست با آن‌ها به مبارزه کردن بپردازید. برای مثال Dr. Junkenstein (قهرمان جانکارت)، Junkenstein's Monster (قهرمان رُدهوگ)، The Reaper (قهرمان ریپر) و The Mmysterious Witch (قهرمان مرسی).

حال جدای از این قهرمان‌های نام برده که ظاهرا در یک سوی میدان قرار گرفته‌اند، سایر قهرمان‌ها با ظاهر هالووین خود نظیر The Alchemist (قهرمان آنا)، The Archer (قهرمان هانزو)، The Gunslinger (قهرمان مک‌کری) و The Soldier (قهرمان سرباز ۷۶) می‌بایست با گروه ذکر شده به مقابله پرداخته و از قلعه Adlersbrunn محافظت کنند. تیم سازنده در این باره می‌گوید:

قهرمان‌های بازی باید با یکدیگر همکاری کرده و بر اساس استراتژی و کار تیمی خود، جلوی حملات زامنیک‌ها را بگیرند. در آخر آیا می‌توانید خونسردی خود را هنگام مبارزه با هیولا Junkenstein حفظ کنید؟

همچنین به مناسبت این رویداد، بلیزارد کامیک Junkenstein را معرفی کرد. در جریان این کامیک داستان دکتر جانکشتین روایت می‌شود که یک شیمیدان و دانشمندی است که برای لرد آلدرزبران کار می‌کرده است. در آخر علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، ۱۰۰ آیتم تزئیناتی مختلف هالووین نظیر اسپری، آیکون و پوشش ظاهری برای تمامی قهرمانان بازی در نظر گرفته شده که از طریق جعبه‌های بازی می‌توانید آن‌ها را بدست بیاورید. در ادامه می‌توانید عکس‌های این رویداد را تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده